اصفهان- ایرنا- معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: ۲۰۴ دستگاه کولر آبی و پنکه به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد در مناطق گرمسیر استان اصفهان اهدا شد. 

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره)اصفهان، هادی بنایی روز چهارشنبه آغاز توزیع وسایل سرمایشی بین مددجویان کمیته امداد استان اصفهان، اظهار داشت:توزیع اقلام سرمایشی بین خانواده های تحت حمایت کمیته امداد این استان با توجه به گرمای زودرس هوا در مناطق گرمسیر و براساس نیازسنجی انجام شده انجام خواهد شد.

وی ادامه داد:این اقلام سرمایشی شامل ۱۸۰ دستگاه کولر آبی بزرگ و کوچک همچنین ۲۴ دستگاه پنکه است که در زمان حاضر آماده اهدا به مددجویان تحت حمایت است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، تامین وسایل ضروری زندگی مددجویان را از وظایف این نهاد دانست و افزود: برای تهیه ۲۰۴ مورد از اقلام سرمایشی، اعتباری بالغ بر ۷۳۵ میلیون تومان تامین شده است.

وی با بیان اینکه خانوارهای دیگری هم در انتظار دریافت وسایل ضروری زندگی از جمله اقلام سرمایشی هستند، ابراز امیدواری کرد با حمایت خیران و مردم نیکوکار بتوانیم این وسایل را تامین و بین آنها توزیع کنیم.

در زمان حاضر بیش از ۱۲۰ هزار خانوار با جمعیت ۳۰۰ هزار نفری زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) اصفهان قرار دارند.