کرمانشاه - ایرنا - ماموران انتظامی استان کرمانشاه طی شبانه روز گذشته ۱۱ کیلوگرم مواد مخدر، محموله احتکار ۲۰ میلیارد ریالی قطعات خودرو و ۲ هزار و ۳۰۰ لیتر سوخت قاچاق کشف و ۲ عامل تیراندازی شهرک الهیه کرمانشاه را دستگیر کردند.

به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی کنگاور در گفت و گو با خبرنگاران از کشف ۱۱ کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

سرهنگ «حیدر حق جویان» اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور پس از اطلاع از فعالیت عامل توزیع کننده مواد مخدر رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مسیر حرکتی عوامل توزیع مواد شده و در عملیاتی ۲ دستگاه خودرو را متوقف کردند.

حق جویان با اشاره به کشف ۱۱ کیلوگرم تریاک و شیره آن از دستگیری ۲ نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

کشف بیش از ۲۳۰۰ لیتر سوخت قاچاق در ثلاث باباجانی
فرمانده انتظامی ثلاث باباجانی از کشف ۲ هزار و ۳۶۰ لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "شهرام کسانی" اظهار داشت: ماموران یگان امداد انتظامی ثلاث باباجانی حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو وانت نیسان و ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک و جهت بازرسی آن ها را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از خودروهای توقیفی، ۲ هزار و ۳۶۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل و بنزین کشف شد.

کسانی در پایان از دستگیری ۳ نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی خبر داد.

دستگیری ۲ عامل تیراندازی شهرک الهیه
ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه در عملیاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۲ عامل تیراندازی در قلعه کهنه شهرک الهیه شدند.

پس از وقوع تیراندازی در قلعه کهنه شهرک الهیه کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

ماموران کلانتری ۲۴ الهیه با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ عامل تیراندازی شده و در عملیاتی آن ها را دستگیر کردند.

در این راستا یک قبضه سلاح شکاری، یک تیغه خشاب کلت و ۴ عدد فشنگ جنگی کشف شد و یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ متعلق به عاملان تیراندازی نیز توقیف شد

کشف محموله احتکار ۲۰ میلیارد ریالی قطعات خودرو در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان از کشف یک محموله احتکاری شامل ۱۵ هزار و ۷۰۰ عدد انواع قطعات الکترونیکی خودرو به ارزش تقریبی ۲۰ میلیارد ریال در کرمانشاه خبر داد.

سردار "مهدی حاجیان" اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس امنیت اقتصادی استان مبنی بر وجود یک انبار محل احتکار لوازم خودرو در یک کارگاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی کارگاه مذکور در میدان آناهیتا شهر کرمانشاه شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در بازرسی های انجام گرفته ۱۳۹ قلم شامل ۱۵ هزار و ۷۰۰ عدد انواع قطعات الکترونیکی احتکاری خودرو، کشف شد.

سردار حاجیان ارزش محموله احتکاری کشف شده را طبق نظر کارشناسان حدود ۲۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: یک نفر در این راستا دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

وی در پایان، مبارزه با پدیده های احتکار و قاچاق کالا و برخورد قاطعانه با محتکران و قاچاقچیان را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.