امام جمعه موقت کاشان گفت:ملت ایران با دست خالی با هدف دفاع از دین ، قرآن و اهل بیت(ع) ،با الگوگیری از قیام امام حسین(ع)، انقلاب اسلامی را ایجاد و به عزت، استقلال و آزادگی رسید.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا اسلامی تبار درخطبه های نماز جمعه این هفته کاشان که در مصلای بقیه‌الله‌الاعظم (عج) این شهر اقامه شد افزود:ملت ایران قرن ها محبت اهل بیت(ع) را در دل داشت اما از زمانی که پرچم امام حسین(ع) را در این کشور برافراشت و با قیام علیه حکومت ظالم پهلوی درس های نهضت عاشورا را در عمل پیاده کرد به عزت رسید.

وی اظهار کرد:انقلاب ما از پیام های تاثیر مکتب امام حسین(ع) است و دشمن به همن دلیل علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی شبانه روز کار می کنند.

امام جمعه موقت کاشان بیان کرد:ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی هم به مکتب امام حسین(ع) اقتدا کرد،وقتی دشمن متجاوز به نیت نابودی اسلام و انقلاب اسلامی به این مملکت حمله کرد،این ملت با دست خالی همچون امام حسین(ع) که در مقابل دشمن با شجاعت ایستادگی کرد،مقابل دشمن فداکاری کرد و با اهدای شهدای بزرگ و به واسطه تاثیرپذیری از مکتب امام حسین(ع) به پیروزی رسید.

وی یادآور شد:در دهه نخست ماه محرم قرار داریم،این ماه عزای سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) است،بعد از شهادت ایشان دشمن تحریف گستره علیه نهضت عاشورا را شروع کرد چون از تاثیر حرکت حماسی امام حسین(ع) واهمه داشت و می دانست که مردم از این حادثه پیام می گیرند.

حجت الاسلام اسلامی تبار گفت:دشمن با تبلیغات گستره به دنبال محو پیام قیام امام حسین(ع) بود و این توطئه ها تا امروز هم ادامه دارد،در فضای مجازی علیه نهضت عاشورا شبهات زیادی ایجاد می کنند،همه این کارها به دلیل ترس از انقلاب الهی امام حسین(ع) است.

وی اظهار کر:دشمن از بدو پیروزی انقلاب اسلامی از صدور پیام انقلاب به دنیا واهمه دارد ،تمام توان خود را برای تضعیف انقلاب اسلامی به کار برده است اما همیشه شکست خورده است.

وی اضافه کرد:نقشه دشمن این است که مجالس امام حسین(ع) تاثیر نداشته باشد و تنها به یک گریه و شور خلاصه شود و در آن شعور و بصیرت نباشد.

حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: ملت ایران امروز هم در جنگی نابرابر و ناجوانمردانه قرار دارد و مقام معظم رهبری از این جنگ با عنوان جنگ ترکیبی یاد کردند ،امروز دشمن به جنگ خانواده ها آمده است.

وی افزود: برای مقابله با توطئه دشمن باید از مکتب عاشورا الگو بگیریم،باید ایمان خود را تقویت کنیم چراکه ایمان و معنویت در همه عرصه ها یاری گر انسان است.

وی اظهار کرد:امروز دشمن جرات عربده کشی در مقابل ملت ایران را به دلیل قدرت نظامی ما ندارد،ایران اعلام کرد که دوران بزن در رو تمام شده و این اقتدار ماست، اروپا در باتلاق جنگ اکراین نابود خواهد شد.

امام جمعه موقت کاشان بیان کرد:قدرت ایران رو به افزایش است،دولت در حال تقویت زیرساخت های کشور و تقویت ارتباط با دنیاست و هرروز شاهد پیشرفت های شرکت های دانش بنیان و تحول علمی و صنعتی در کشور هستیم.