شیراز-ایرنا-مدیرکل زندان‌های فارس، افزایش فراگیر دادرسی‌های الکترونیک و برخورداری زندانیان واجد شرایط از پابند الکترونیک را از اولویت‌های مهم برشمرد و گفت: مدیران زندان‌ها با تعامل مؤثر با مراجع قضایی این محورها را دنبال کنند.

به گزارش دریافتی جمعه ایرنا، اسحاق ابراهیمی در جلسه شورای مدیران سازمان زندان‌ها بر همت مضاعف برای تحقق سیاست‌های تحول و تعالی محور نظام زندانبانی در راستای تحقق سند توسعه تحول قضایی تاکید کرد.

مدیرکل زندان‌های فارس با بیان اینکه ضروریست کارکنان علم و تخصص‌های تامینی و تربیتی خود را مستمرا به روز کنند، گفت: اجرای آیین نامه سازمان، بهبود رسیدگی مستمر به امور زندانیان، بهبود وضعیت زندانبانی و ارایه خدمات اصلاحی و تربیتی به زندانیان و خانواده‌های آنان و بالفعل سازی ظرفیت‌ها برای توسعه اشتغال مولد زندانیان و توجه ویژه به موضوع کنترل و کاهش هدفمند جمعیت کیفری در اولویت کار مدیران زندان‌ها باشد.

رییس شورای اداری زندان‌های فارس، کارهای عمق و کیفی امور فرهنگی زندانیان را هم یادآور شد و در خاتمه صیانت از کارکنان و ارتقای انگیزه‌های خدمتی آنان را یک اولویت برشمرد و گفت: صیانت پرسنل وظیفه تمامی مسئولان در سطوح ستادی و زندان‌هاست که باید با تعهد و تعصب سازمانی به آن نگاه کنند و فرآیند این کارها باید صیانت از حیثیت و عزت سازمانی باشد.