اصفهان - ایرنا - مدیر فنی تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: در اسرع وقت برای انتخاب سرمربی جدید این تیم تصمیم‌گیری خواهیم کرد و سکاندار هدایت سبزپوشان معرفی خواهد شد.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان روز یکشنبه به نقل از پیمان صداقت‌نیا افزود: با توجه به این‌که فصل نقل‌ و انتقالات بسکتبال تا انتهای مرداد است پس‌ از انتخاب سرمربی، با نظر او بازیکنان خود را جذب می‌کنیم.

وی که در جلسه با نیما نکیسا مدیرعامل باشگاه سخن می‌گفت، ادامه داد: سعی ما این است که تیمی متشکل از بازیکنان جوان و با انگیزه و باتجربه تشکیل دهیم و بطور قطع بازیکن خارجی نیز به ترکیب تیم ما اضافه خواهد شد.

مدیر فنی تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان با تشکر از حمایت‌ هواداران ابراز امیدواری کرد که ذوب‌آهن امسال تیمی با ثبات و بدون حاشیه و مدعی قهرمانی در لیگ داشته باشد.

صداقت‌نیا اظهار داشت: امسال سال بسیار خوبی برای بسکتبال ذوب‌آهن است و برای دفاع از اعتبار باشگاه بعنوان پرافتخارترین تیم بسکتبال کشور، با اقتدار به میدان خواهیم رفت و چشم‌انداز قطعی ما صعود به مرحله فینال لیگ برتر و کسب سهمیه باشگاه‌های آسیاست.

به گزارش ایرنا، تیم بسکتبال ذوب‌آهن با هدایت فرزاد کوهیان در فصل گذشته لیگ برتر با شکست برابر تیم کاله نتوانست به فینال مسابقات صعود کند.