دزفول – ایرنا – بانوان زینبی دزفول روز سه شنبه با تجمع در حسینیه ثارالله دزفول ضمن محکوم کردن اهانت به قرآن کریم برای حراست از عفاف و حجاب در جامعه عهد بستند.

به گزارش ایرنا، امام جمعه دزفول در این اجتماع با اشاره به جایگاه رفیع بانوان در تربیت فرزندان و ساختن جامعه‌ای مومن و پرهیزگار گفت: غرب با تضعیف جایگاه دین و خانواده از مادران پاکدامن و مومن محروم مانده است لذا اقدام به آتش زدن قرآن می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین مسعود بهرامپور با بیان اینکه زنان ایران اسلامی حیا و عفاف خود را از زهرای مرضیه(س) به یادگار دارند، افزود: حجاب و عفاف و پاکدامنی واجب است و بانوان در تمام دوران زندگی برای حراست از آن تلاش می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه تمام ارزش‌های جامعه با حجاب بانوان گره خورده است، ادامه داد:به تعبیر امام خمینی(ره) از دامن زن، مرد به معراج می‌رسد.
حجت الاسلام بهرامپور اظهارکرد: غرب با تضعیف جایگاه مادر، خانواده را به فروپاشی کشاند و این موجب شد تا غرب با همه تمدن خود در حال نابودی باشد.
وی افزود: بانوان براساس عقاید شیعی، محور و دلیل خلقت هستند چراکه براساس روایت اگر فاطمه(س) نبود خداوند عالم را خلق نمی‌کرد.
امام جمعه دزفول گفت: مادران مومن و پاکدامن با تربیت فرزندان مومن نقش مهمی در اقامه دین و گسترش معارف دینی دارند.
وی با بیان اینکه دشمن با تمرکز بر حجاب بانوان به دنبال زدودن عفاف و پاکدامنی از دامن زنان است، افزود: جنگ فرهنگی کنونی دشمن بر قبح زدایی از بی‌حجاب متمرکز است و بانوان با حفظ حجاب خود در حال جهاد در راه اقامه معارف دین و خنثی کردن توطئه فرهنگی دشمن هستند.


به گزاررش ایرنا، بانوان حاضر در این اجتماع با سر دادن شعارهای لبیک یا رسول الله(ص)، لبیک یا حسین(ع)، لبیک یا زینب(س) و لبیک یا زهرا(س) ضمن اعلام دلدادگی با اهل بیت خاندان عصمت و طهارت، اهانت به قرآن کریم را محکوم کردند.
بانوان شرکت کننده در این اجتماع با قرائت عهدنامه‌ای بر حراست از حجاب و عفاف در جامعه عهد بستند.
یک افراطی سوئدی تحت حمایت مقامات و پلیس این کشور در مقابل چشمان حدود ۲۰۰ مسلمان، قرآن را در بیرون مسجد اصلی استکهلم پایتخت سوئد سوزاند.
در سال‌های اخیر برخی از کشورهای اروپایی و به خصوص حوزه اسکاندیناوی صحنه تعدی و هتک حرمت مقدسات مسلمانان بوده است.

در سایه حمایت پلیس سوئد، راست گرایان افراطی اقدام به آتش زدن قرآن کریم کرده و اعتراض‌های مسلمانان نیز با سرکوب روبرو شده است.