اهواز - ایرنا - فرمانده انتظامی خوزستان گفت: پلیس با مخلان نظم و امنیت، مماشات نمی کند و همواره آسایش و امنیت مردم در اولویت است.

به گزارش ایرنا سردار سید محمود میرفیضی روز سه شنبه در مراسم وداع با ۲ شهید مدافع نظم و امنیت شهرستان ایذه که در اهواز برگزار شد اظهارکرد: امیدوارم که بتوانیم خادم خوبی برای مردم باشیم و نیروی انتظامی به این موضوع افتخار می کند.

وی با بیان اینکه باب شهادت در نیروی انتظامی همواره باز است افزود: خانواده ۲ شهید اخیر نظم امنیت بدانند؛ آن تعداد اندکی که راه قانون گریزی را در پیش گرفتند مورد شدیدترین برخوردها قرار می‌گیرند.

فرمانده انتظامی خوزستان خط قرمز دستگاه‌های امنیتی و پلیس را شکستن قانون و هنجارشکنی عنوان کرد و ادامه داد: افرادی که نمی‌خواهند اصلاح شوند با مشت آهنین پلیس و برخورد مقتدرانه ای مواجه خواهند شد که در این زمینه با هیچ فردی مماشات نمی‌کنیم.

وی افزود: از همه طوایف و بزرگانی که در محافل نیروی انتظامی شرکت می کنند تشکر می‌کنم و مردم استان بدانند نیروی انتطامی همواره به دنبال امنیت و آسایش در جامعه است.

ستوان یکم علی غلامی و ستوان سوم سلمان غریبی روز گذشته در اجرای حکم دستگیری سارقان مسلح در روستای "بیشه شیرین" از توابع شهرستان ایذه وارد عمل شدند که به درجه رفیع شهادت نائل آمد.