اهواز - ایرنا - رییس سازمان عقیدی سیاسی فراجا کشور گفت: اقدامات کورکورانه دشمن و ایجاد فتنه و آشوب، عزم ملت ایران به ویژه خوزستانی‌ها را در پاسداری از وطن چند برابر می‌کند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی روز سه شنبه در مراسم وداع با ۲ شهید مدافع نظم و امنیت در ایذه که در حسینه فاطمه الزهرا ستاد فرماندهی استان خوزستان اظهار کرد: از جانب فرمانده انتظامی کشور، شهادت این ۲ عزیز را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم، مقام معظم رهبری و همه همکارانم در مجموعه انتظامی استان به ویژه مردم شریف استان خوزستان تسلیت و تعزیت دارم.

وی با اشاره به مقام شامخ شهدا نزد خداوند بیان کرد: خوش به حال مادران و پدرانی که این فرزندان را در دامان خود تربیت کردند؛ عزیزانی که در مناطق محروم از کمترین امکانات برخوردار هستند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا کشور گفت: اگر شهیدی در هر نقطه ای دفن شود آنجا دارالشفای عارفان و مومنان خواهد بود و این کشور را به بلد طیب تبدیل خواهد کرد. امروز خون سلیمانی‌ها و حججی‌ها و دیگر شهدای والامقام این کشور را بیمه کرده است. خون شهدای ما می‌تواند آلودگی موجود در جامعه و بی حجابی‌ها را پاک کند.

وی با بیان اینکه ملت ما همواره آماده شهادت بوده و از این بابت هراسی ندارد افزود: شهادت حرارتی در دل ما ایجاد خواهد کرد که هرگز خاموش شدنی نیست. امروز اگر اتفاقی در کشور رخ دهد ملت ما عاشورای دیگری را رقم می زنند و پرچم لا اله الا الله را در قلل کرامت و بزرگواری به اهتزاز در می‌آورند.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی گفت: مردم این استان همواره ثابت کردند که پشتیبان نظام بوده و پیرو امر ولی فقیه خود هستند.

فتنه گران را به گورستان جهنم واصل می‌کنیم

وی افزود: امروز فرزندان نیروی انتظامی برای آسایش و امنیت مردم از همه چیز خود گذشته و تا پای جان ایستادگی می‌کنند که نمونه آن شهیدان غلامی و غریبی هستند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا کشور خطاب به دشمنان و مخلان نظم و امنیت گفت: اگر خیال می کنید که با فتنه و ایجاد آشوب و اغتشاش، می توانید پرچم برافراشته شده توسط رهبری و هزاران شهید را پایین بیاورید قطعا از روی جنازه‌تان عبور کرده و شما را به گورستان جهنم واصل می‌کنیم.

وی افزود: ملت ایران همان شیرانی هستند که در هشت سال دفاع مقدس، برابر همه دنیا ایستادگی کرد لذا گوشمالی دادن چهار آدم بی‌ارزش و سبک فکر، برای نیروهای مسلح کار سهلی است. ما می خواهیم که مردم، این افراد را به سزای اعمالشان برسانند که قطعا این امر محقق می‌شود و با مسببین این اقدام شدیدترین برخورد صورت می‌گیرد.

گفتنی است ستوان یکم علی غلامی و ستوان سوم سلمان غریبی روز گذشته در اجرای حکم دستگیری سارقان مسلح در روستای "بیشه شیرین" وارد عمل شدند که به درجه رفیع شهادت نائل آمد.