همدان- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان همدان گفت: خط ضربتی انتقال آب از چاه خیرین آبرسان به منظور پیشگیری از وقوع تنش آبی در شهر فامنین اجرایی شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان همدان، فرهاد بختیاری‌فر با اعلام این خبر افزود به دنبال در اختیار گذاشتن ۲ حلقه چاه از سوی خیران آبرسان در شهرستان فامنین برای تامین آب آشامیدنی شهر، اجرای خط ضربتی انتقال آب از این چاه ها در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: برای انجام این پروژه به صورت ضربتی ۲ هزار و ۵۰۰ متر لوله ۱۶۰ و ۵۰۰ متر لوله ۱۱۰ میلیمتر به صورت امانی در اختیار آبفای فامنین قرار گرفت و خط انتقال از چاههای خیران به شهر فامنین توسط همکاران این امور انجام شد.

مدیرعامل آبفای استان همدان افزود: با انجام این پروژه از بروز تنش آبی احتمالی به صورت موقتی در شهر فامنین پیشگیری به عمل آمد.

وی تصریح کرد: راهبرد شرکت آب و فاضلاب استان همدان برای رفع تنش آبی در سطح مناطق استان به ویژه روستاها استفاده از تمامی ظرفیت ها است به ویژه بهره مندی از وجود نیک اندیشان و خیرین آب رسان است که در این راستا تاکنون اقدام های خوب و قابل چشمگیری انجام شده است.