گرگان- ایرنا- شهردار گرگان گفت: ایرنا رسانه‌ای موفق در نشر صحیح و به‌موقع اخبار به شمار می‌رود و تولیدات خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی باعث امیدآفرینی و نشاط اجتماعی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا سیدمحمدرضا سیدالنگی روز سه‌شنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گلستان به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب برای بی‌اثرکردن توطئه‌های دشمنان با امیدآفرینی در جامعه است که رسانه‌ها با نشر اخبار درست می‌توانند در تحقق این هدف پیشگام باشند.

وی در ادامه به برنامه‌های این نهاد برای رفع مشکلات زیرساختی گرگان اشاره کرد و گفت: از مجموع ۱۸ هزار میلیارد ریال بودجه امسال شهرداری گرگان، ۱۰ هزار میلیارد ریال صرف اجرای طرح‌های عمرانی می‌شود.

شهردار گرگان افزود: از مجموع این بودجه عمرانی امسال، ۲ هزار میلیارد ریال آن در ۲۱ محله کم‌برخوردار هزینه خواهد شد تا سطح رفاه و امکانات آنان به حد استاندارد نزدیک گردد.

سیدالنگی ادامه داد: گرگان ۱۰۲ محله دارد که تلاش می‌کنیم ساکنان همه مناطق آن از لحاظ امکانات شهری و زیستی فاصله زیادی با یکدیگر نداشته باشند.

وی گفت: علاوه بر آن، در برنامه شهرداری، گرگان به عنوان مقصد گردشگری تعریف شده و در این راستا هر پروژه‌ای که مرتبط با رونق این بخش باشد در اولویت اجرا قرار خواهد گرفت.