زنجان - ایرنا - مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان گفت: اطلاع رسانی از فعالیت ها موجب پیشبرد در کارها می شود و در این ارتباط، خبرگزاری ایرنا همواره همراه و همدل بوده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بابک غیاثی روز سه شنبه با حضور در خبرگزاری ایرنا زنجان به مناسبت روز خبرنگار به اهمیت اطلاع رسانی اشاره کرد و افزود: این اداره کل به تعاملات ۲ سویه توجه ویژه ای دارد.

وی با بیان اینکه سیاست این اداره کل در مدت یکسال گذشته معرفی خدمات پزشکی قانونی در بخش های مختلف بوده است، اضافه کرد: اطلاع رسانی ها موجب شده نوع نگرش به پزشکی قانونی نسبت به گذشته تغییر کند.

این مسوول ادامه داد: برخی‌ها تصور می کنند پزشکی قانونی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی فعالیت می کند ‌و همین اطلاع رسانی ها در نحوه آگاهی بخشی ها اثر گذار بوده است.

وی با بیان اینکه پیش از این رییس قوه قضائیه روابط های زیر مجموعه دادگستری را مکلف کرده که اطلاع رسانی بیشتری در زمینه فعالیت های انجام گرفته داشته باشند اظهارداشت: این موضوع نیز به پزشکی قانونی ابلاغ شده است.

این مسوول خاطر نشان کرد: در دیدار رهبری هم ایشان نسبت به اطلاع رسانی و فعالیت های انجام گرفته سازمان ها تاکید داشتند که تزریق امید آفرینی به جامعه امکان سوء استفاده دشمنان را ناممکن می کند.