تهران- ایرنا- به مناسبت ایام  شهادت سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) و سالروز شهادت محسن حججی، شهید مدافع حرم، مراسم عزاداری و تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم، امروز در فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرهنگسرای انقلاب اسلامی، در این مراسم از خانواده شهید مدافع حرم مرتضی کریمی شالی تجلیل می شود.

سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین شیخ محمود ابولقاسمی، مداحی، روضه خوانی و دمام زنی از بخش های مختلف این مراسم به شمار می رود.

این مراسم امروز چهارشنبه ۱۸ مرداد ساعت ۱۷ برگزار می شود.

محسن حججی از مدافعین حرم در مبارزه با داعش بود که مرداد ۱۳۹۶ در عملیاتی مستشاری نزدیک مرز سوریه با عراق به اسارت گروه تروریستی داعش درآمد. تروریست‌های داعش در ۱۸ مرداد ۱۳۹۶، این مجاهد را به شهادت رساندند. شهید حججی دهمین عضو از لشگر زرهی ۸ نجف اشرف است که طی جنگ در خاک سوریه به شهادت رسیده‌اند. پس از شهادت وی، داعش فیلمی از لحظه‌ی بریدن سر این شهید بزرگوار منتشر کرد که بازتابی جهانی داشت.

علاقمندان می توانند برای شرکت در این مراسم به فرهنگسرای انقلاب اسلامی واقع در بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع خیابان کمیل شرقی مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵۴۰۸۶۵۷ تماس بگیرند.