مهاباد - ایرنا - امام جمعه موقت مهاباد گفت: افراد توانمند در راستای خدمت به مردم وارد چرخه انتخاباتی شده و نسبت به پیش ثبت نام در موعد مقرر اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا سلیمان رشیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهاباد با اشاره به فرصت کم باقی مانده برای پیش ثبت نام اظهار کرد: افرادی که شایستگی خود را برای قبول مسوولیت داشته و دارای شرایط قانونی، توان، تجربه، تخصص و تعهد متناسب با وظایف نماینده مجلس هستند، وارد چرخه انتخاباتی شوند.

وی ادامه داد: آخرین مهلت پیش ثبت نام کاندیدهای انتخاباتی تا روز یکشنبه هفته آینده تعیین شده و شایسته است این افراد در این مدت نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

امام جمعه موقت مهاباد با اشاره به فرا رسیدن روز ۱۷ مرداد گفت: خبرنگاران چشم بینا و زبان گویایی هستند که خودشان توانایی رساندن مشکلات خود را ندارند و این صاحبان قلم و اصحاب رسانه هستند که در این امر خطیر گام برمیدارند.

ماموستا رشیدی اضافه کرد: روز خبرنگار را به همه فعالان این حوزه که مفاهیم دینی، معرفتی و حقایق را در جهان اطلاع رسانی و آگاهی می بخشند تبریک می گوییم و امیدواریم در این عرصه بسیار مهم در جهان کنونی موفق و سربلند باشند.

وی در ادامه با اشاره به تاثیرات ایمان در زندگی انسان نیز گفت: ایمان واقعی در دل انسان جای گرفته و اثرات مثبت آن پس از فرد در خانواده و جامعه نیز نمایان خواهد شد.

وی بیان کرد: تاثیر ایمان در زندگی انسان باید مشخص و آشکار باشد و چانچه فردی آن را احساس نکند باید در ایمان خود تجدید نظر کند.

امام جمعه موقت مهاباد سعادت و آرامش در زندگی را اصلی ترین تاثیر ایمان در زندگی دانست و گفت: برخی افراد سعادت را در مادیات می بینند در حالیکه در بسیاری از موارد مادیات آرامش و سعادت را از انسان گرفته است.