همدان- ایرنا- جمعی از اصحاب رسانه شهرستان ملایر با صدور پیامی از تمامی احزاب، گروه‌ها، سلائق سیاسی و نخبگان که شایستگی و صلاحیت‌های قانونی و عمومی برای تصدی جایگاه نمایندگی را دارند، برای پیش‌ثبت‌نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت کردند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا؛ در متن پیام جمعی از اصحاب رسانه شهرستان ملایر در دعوت از نخبگان برای ثبت‌نام در انتخابات مجلس آمده است: در نظام جمهوری اسلامی ایران، همواره انتخابات به عنوان مهمترین نماد مردم‌سالاری دینی و مشارکت سیاسی مردم مورد توجه بوده و تبلور نقش‌آفرینی آحاد مردم در تعیین مسیر حرکت کشور است.

این پیام می‌افزاید: ملتی که نسبت به آینده خود و فرزندانش و مسیر حرکت کشورش به سمت پیشرفت و عدالت احساس مسئولیت می‌کند، برای پیاده‌سازی سهم حضور خود در هموار ساختن این راه، بستری بهتر از یک انتخابات پرشور و با حضور حداکثری را پیدا نخواهد کرد.

در ادامه پیام آمده است: مجلس شورای اسلامی با دارا بودن دو شأن "نظارت" و "قانون‌گذاری" جایگاه ویژه‌ای را در بین قوای سه‌گانه به خود اختصاص داده و بیشترین درهم تنیدگی موضوعات را با دیگر قوا دارد، لذا ورود افرادی متخصص، متعهد، شایسته و با روحیه انقلابی و دارای بصیرت بالا برای تشخیص مسائل حیاتی کشور به این نهاد اثرگذار، امری بسیار مهم و حیاتی است.

این پیام تاکید می‌کند: نگاهی گذرا به دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در طول بیش از چهار دهه تجربه نظام مردم‌سالاری دینی بر اساس اندیشه ولایت فقیه و موفقیت‌های متعدد و غرورآفرین در عرصه‌های مختلف بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با وجود موانع متعدد خارجی و داخلی، ضمن اینکه موجب خرسندی ناشی از اقتدار و قدرت ملی را برای هر ایرانی به وجود آورده، تجربه تازه‌ای را در قرن اخیر به جهانیان عرضه کرده و این تجربه موفق در طول این سال‌ها، جریان سلطه و انسان‌محوری را به هماوردی و چالش و تزلزل واداشته است.

این پیام می‌افزاید: در این میان انتخابات و تعیین سرنوشت توسط مردم در تمامی سطوح حاکمیتی کشور، مهمترین رکن مردم‌سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که با تدبیر حکیمانه امام خمینی(ره) و استمرار رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به عنوان نماد عزت و اقتدار ایران اسلامی مایه یأس دشمنان و بدخواهان شده است.

در ادامه پیام آمده است: در همین راستا با توجه به روند اجرایی پیش‌ثبت‌نام داوطلبان شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و در راستای غلبه بر تبلیغات منفی و مسموم دشمنان قسم‌خورده ملت ایران، ما جمعی از اصحاب رسانه شهرستان ملایر از همه احزاب، گروه‌ها، سلائق مختلف سیاسی، نخبگان، صاحبنظران و فرهیختگان دعوت می‌کنیم در فرصت باقیمانده با ثبت‌نام در انتخابات مجلس، زمینه و شرایط مفیدی را برای افزایش مشارکت و رقابت انتخاباتی و تحقق چهار راهبرد رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر مشارکت، رقابت سالم، امنیت و سلامت انتخابات فراهم سازند.

این پیام اضافه می‌کند: بدون شک در چنین شرایطی انتخابات پرشور و مشارکت حداکثری می‌تواند مظهر اقتدار و همبستگی ملی محسوب شود و مردم با مشاهده حضور افراد نخبه، دلسوز و متعهد در صحنه رقابت انتخاباتی، انگیزه بیشتری برای شرکت در پای صندوق‌های رأی خواهند داشت و مستحکم‌تر می‌توانند مقابل خدعه دشمنان و توطئه مستکبران بایستند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ۱۱ اسفند امسال برگزار خواهد شد.