۲۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۰۲
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85195783
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شمار پیش ثبت‌نام کنندگان انتخابات مجلس در ملایر به ۷۱ نفر رسید

همدان- ایرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: شمار افرادی که مراحل پیش ثبت‌نام خود را برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تکمیل کردند تا پایان چهارمین روز از مهلت یک هفته ای به ۷۱ نفر رسید.

"سلمان اسماعیلی" روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در مجموع ۶۴ نفر از تعداد ثبت‌نام کنندگان، مرد و هفت نفر زن هستند.

وی افزود: در ۲ روز ابتدایی ۱۶ و ۱۷ مرداد، ۳۷ نفر در حوزه انتخابیه ملایر برای شرکت در انتخابات مجلس، پیش ثبت‌نام خود را انجام دادند که از این تعداد ۳۴ نفر مرد و سه نفر زن بودند و ۲ نفر مشمول ماده ۲۹ شدند.

فرماندار ویژه ملایر بیان کرد: تعداد پیش ثبت‌نام کنندگان در انتخابات مجلس در روز سوم به ۵۵ نفر رسید.

اسماعیلی یادآور شد: در روز سوم ۱۸ نفر پیش ثبت‌نام خود را در حوزه انتخابیه ملایر تکمیل کردند که از این تعداد ۱۲ نفر مرد و ۶ نفر زن بودند.

وی گفت: در چهارمین روز از مهلت یک هفته‌ای، ۱۵ نفر پیش ثبت‌نام خود را در حوزه انتخابیه این شهرستان برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی تکمیل کردند که از این تعداد ۱۴ نفر مرد و یک نفر زن هستند.

معاون استاندار همدان اظهار داشت: در مجموع چهار روز تعداد ۷۰ نفر مراحل پیش ثبت‌نام خود را برای دوازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی انجام دادند که از این تعداد ۶۳ نفر آقا و ۷ نفر خانم هستند.

اسماعیلی ادامه داد: امروز /جمعه/ نیز تا این لحظه یک نفر نسبت به پیش ثبت‌نام و تکمیل مدارک خود برای داوطلبی نمایندگی مجلس اقدام کرده که در مجموع تعداد به ۷۱ نفر رسیده است.

شمار پیش ثبت‌نام کنندگان انتخابات مجلس در ملایر به ۷۱ نفر رسید

وی ادامه داد: همزمان با سراسر کشور و استان عملیات پیش ثبت‌نام از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر آغاز شده به صورت متمرکز عملیات ثبت‌نام از طریق فضای مجازی انجام می‌شود.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه عملیات اجرایی برای ستادهای اتتخاباتی شهرستانی فعلا پیش‌بینی نشده، بیان کرد: طبق آمار استقبال خوبی صورت گرفته و در مجموعه کشوری و به مرور پس از مشخص شدن آمار به تفکیک استان‌ها و شهرستان‌ها، اطلاعات ما برای اطلاع‌رسانی به افکار عمومی و مردم بیشتر خواهد شد.

اسماعیلی گفت: در این شهرستان نیز عملیات انتخابات ۱۴۰۲ آغاز شده و ستاد انتخابات ملایر از مدت‌ها پیش تشکیل و آمادگی لازم و تمهید مقدمات برای اینکه یک اتفاقات بزرگ، موثر و تعیین‌کننده در سرنوشت سیاسی کشور رقم بزنیم، پیش‌بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از محورهای اصلی که همزمان و همگام با سراسر کشور دنبال می‌کنیم، سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت‌پذیری است و تمامی شرایط برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم در این شهرستان مهیا است.

فرماندار ویژه ملایر اظهار کرد: بار دیگر از همه سلایق، شخصیت‌ها، گروه‌ها، جریان‌ها و سلایق مختلف سیاسی کشور دعوت می‌کنیم با ثبت‌نام و حضور خود در این آودگاه مهم سیاسی، هم خودشان را در معرض رای و انتخاب مردم قرار دهند و هم کمک کنند یک انتخابات پرشور و حداکثری را در کشور رقم بزنیم.

به گزارش ایرنا؛ یازدهم اسفتدماه ۱۴۰۲ دوازدهمین دوره اتتخابات مجلس شورای اسلانی برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha