تهران- ایرنا- عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: بیان شایعات از تریبون مجلس موجب ایجاد فضای یاس و ناامیدی و التهاب جامعه از نظر روانی می‌شود نمایندگان باید به تبعات منفی آن توجه کنند.

قدرت الله حمزه شلمزاری در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در مورد تذکرات شفاهی و مصاحبه های برخی از نمایندگان در مورد افزایش قیمت حامل های انرژی و ایجاد التهاب روانی در جامعه گفت: موضوع گرانی انرژی شایعه است ،دولت و مجلس مخالف افزایش نرخ بنزین هستند و نمایندگان باید در نطق ها و تذاکرات شفاهی خود از بیان این موضوعات پرهیز کنند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها اضافه کرد: بیان اینگونه شایعات از تریبون مجلس موجب ایجاد فضای یاس و ناامیدی و التهاب جامعه از نظر روانی می شود و نمایندگان باید به تبعات منفی آن توجه کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات هستیم از نمایندگان می خواهم که نسبت به پیگیری مشکلات مردم با سعه صدر رفتار کنند و به جوانب آن توجه کنند.

به گزارش ایرنا، اخیرا برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکرات شفاهی و نطق های خود اعلام کردند که دولت به دنبال افزایش نرخ قیمت بنزین و برخی از کالاهای اساسی است درحالی که دولت در قانون بودجه ۱۴۰۲ کل کشور هیچ تصمیمی برای افزایش قیمت حامل های انرژی ندارد.