تهران- ایرنا- عضو فراکسیون انقلاب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای تقویت ثبات اقتصادی در کشور نیازمند ایجاد آرامش هستیم، گفت: بیان شایعات در مورد افزایش قیمت بنزین منجر به التهاب روانی جامعه می‌شود.

مهدی اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با بیان اینکه هدف دولت و مجلس حل مشکلات معیشتی مردم است، گفت:در این بین، قوای سه گانه نیاز به همدلی و همراهی بیشتر دارند و نمایندگان باید در نطق های خود به صحت و سقم موضوعات توجه کنند.

نماینده مردم میانه در مجلس با بیان اینکه مهمترین سرمایه جامعه، اعتماد عمومی است، اظهار داشت: ترویج شایعات موجب از بین رفتن سرمایه اجتماعی شده و انسجام عمومی را متزلزل می کند.

عضو فراکسیون انقلاب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای تقویت ثبات اقتصادی در کشور نیازمند ایجاد آرامش هستیم، گفت: بیان شایعات در مورد افزایش قیمت بنزین منجر به التهاب روانی جامعه می‌شود.

اسماعیلی با بیان اینکه دولت و مجلس اعلام کردند که در سال جاری نرخ حامل های انرژی افزایش نخواهد یافت، اظهار داشت: طرح اینگونه شایعات تبعات منفی برای جامعه دارد، نمایندگان باید در نطق های خود به جوانب آن توجه کنند و از بیان موضوعاتی که به اعتماد عمومی آسیب می‌زند، پرهیز کنند.

به گزارش ایرنا، اخیرا برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکرات شفاهی و نطق های خود اعلام کردند که دولت به دنبال افزایش نرخ حامل‌های انرژی و برخی از کالاهای اساسی است درحالی که دولت در قانون بودجه ۱۴۰۲ کل کشور هیچ تصمیمی برای افزایش قیمت حامل های انرژی ندارد.