تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: آبی‌پوشان نباید ملوان را دست بگیرند چراکه این حریف انگیزه فراوانی برابر استقلال دارد.

بهتاش‌ فریبا در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص شرایط تیم فوتبال استقلال تهران، اظهار داشت: استقلال در گرمای آبادان، عملکرد بسیار خوبی برابر صنعت نفت داشت و به یک پیروزی بدون دردسر دست یافت.

وی افزود: جواد نکونام بحران و حاشیه‌هایی که در استقلال وجود داشت را مدیریت کرد و اجازه نداد خللی در روند تیم ایجاد کند. این مساله نشان داد که او کارش را بلد است.

فریبا تصریح کرد: همه بازیکنان استقلال در آبادان فوق‌العاده بودند و عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند و وظایفی که بر دوش آنها گذاشته شده بود را به بهترین شکل ممکن انجام دادند.

پیشکسوت استقلال خاطر نشان کرد: به طور حتم انتظارات از استقلال بالا رفته و این تیم با روحیه دو چندان مسابقات را ادامه خواهد داد. استقلال با همدلی و اتحاد شایسته اتفاقات بزرگی است.

وی در مورد دیدار عصر فردا استقلال، تاکید کرد: آبی‌پوشان نباید ملوان را دست بگیرند، چراکه این حریف انگیزه فراوانی برابر استقلال دارد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: اینکه استقلال نمی‌تواند در ورزشگاه آزادی از حمایت هواداران خود بهره ببرد اتفاق خوشایندی نیست. این حق استقلال است که از میزبانی خود استفاده لازم را ببرد.