پاشازاده: استقلال آرامش می‌خواهد/ تیم با اصالت به راه خود ادامه می‌دهد

تهران- ایرنا- پیشکسوت استقلال گفت: استقلال نیاز به آرامش دارد تا به اهدافش در مسابقات فصل جاری دست یابد. در این مسیر، حمایت هواداران نیز بسیار مهم است.

مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص برتری برتری آبی‌پوشان مقابل صنعت نفت آبادان در اولین هفته لیگ برتر باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: نمایش استقلال در این بازی بدون عیب و نقص بود و به آنچه لیاقتش را داشت، دست یافت.

وی افزود: استقلال با حاشیه‌ها و مشکلات زیادی پیش از شروع فصل درگیر بود اما جواد نکونام و بازیکنان تحت تاثیر هیچ کدام از این اتفاقات قرار نگرفته و با تمرکز بالای خود نشان دادند به چیزی جز پیروزی فکر نمی‌کنند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال همیشه استقلال است و من همواره گفته‌ام تیمی که اصالت و افتخار دارد به راه خود ادامه خواهد داد.

پاشازاده تصریح کرد: استقلال راه پر فراز و نشیبی را در پیش خواهد داشت اما با انگیزه و تلاشی که در بین بازیکنان و کادر فنی این دیدم، توان آن را دارند تا کارهای بزرگی انجام دهند.

وی تاکید کرد: استقلال نیاز به آرامش دارد تا به اهدافش در مسابقات فصل جاری دست یابد. در این مسیر، حمایت هواداران نیز بسیار مهم است.

بازیکن اسبق استقلال، گفت: کسب امتیاز در هفته‌های اول لیگ از اهمیت زیادی برخوردار است. امیدوارم آبی‌پوشان بتوانند مقابل ملوان نیز امتیازات کامل را به دست آورند.

تیم فوتبال استقلال عصر فردا پنجشنبه در دومین هفته دوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، میزبان ملوان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha