یزد- ایرنا- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد گفت: تبلیغات در شهر یزد مرکز این استان در خصوص گسترش امر به معروف و نهی از منکر باید برای فرهنگ سازی آن تقویت شود.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام " ابوذر صانعی " روز چهارشنبه در نشست با رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد افزود: هرچند تاکنون در تبلیغات شهری در خصوص ترویج امر به معروف و نهی از منکر کار شده ولی به دلیل اهمیت موضوع هنوز جای فعالیت بیشتر وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی به خصوص در سطح شهر نقش مهمی در فرهنگ سازی امر به معروف دارد بر گسترش آن تاکید کرد.

این مسئول بیان کرد: اگر در جامعه اسلامی این واجب الهی گسترش یابد در پیشگیری از بسیاری ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی موثر است.

صانعی به اهمیت آموزش عمومی برای شهروندان در مباحث فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: باید از فضای شهری برای اهداف فرهنگی بهره گرفت .

وی همچنین به اهمیت همکاری مردم و مسئولان و همیاری تشکل‌ها و نهادها برای فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد.

همچنین مصطفی زارع زاده رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد با قدردانی از اقدامات انجام شده بر آمادگی این مجموعه برای پیگیری اهداف فرهنگی تاکید کرد.

از جمعیت یک میلیون و ۲۵۰ هزاری نفری استان حدود ۷۰ درصد در شهرستان یزد زندگی می کنند.