زنجان - ایرنا - معاون ورزشی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: باشگاه‌های ورزشی استان به منظور افزایش نظارت‌ها رتبه بندی می‌شوند.

غفار امانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از اهداف مهم رتبه بندی باشگاه های ورزشی موضوع ساماندهی میزان شهریه دریافتی آنهاست که امیدواریم تا ۲ ماه آینده انجام شود.

وی اضافه کرد: بازدیدهای لازم از ۹۵ درصد باشگاه های استان انجام گرفته است و در نهایت رتبه هر باشگاهی و طبق آن میزان شهریه ها ابلاغ خواهد شد.

این مسوول با تاکید بر اینکه یکی از چالش های اساسی در باشگاه ها موضوع شهریه هاست، اظهار داشت: این استان برای اولین بار رتبه بندی باشگاه های ورزشی را انجام می دهد و در سطح کشور هم در این زمینه پیشگام است.

معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان ادامه داد: یکی از مشکلات در گذشته این بود که هر باشگاه به صورت دلخواه، مبلغی را به عنوان شهریه تعیین می کرد که مبنای درستی نداشت و رتبه بندی ها به شفاف سازی در این زمینه کمک خواهد کرد.

معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان خاطر نشان کرد: رتبه بندی باشگاه های استان باید پیش از این رخ می داد که مسائل و مشکلات این بخش را به حداقل ممکن خواهد رساند.

در زمان حاضر ۴۵۰ باشگاه ورزشی در سطح استان فعالیت می کنند.