۱۸ تیر ۱۳۹۹، ۱۸:۴۵
کد خبرنگار: 2198
کد خبر: 83848248
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نرخ اجاره اماکن و شهریه باشگاه‌های ورزشی زنجان تا ۲۵ درصد افزایش می‌یابد

زنجان - ایرنا - معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: نرخ مصوب اجاره بهاء اماکن ورزشی دولتی و شهریه ماهانه باشگاه‌های ورزشی این استان ۱۰ تا ۲۵ درصد افزایش می‌یابد.

محمدعلی حمزه پور، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این افزایش نرخ پس از بررسی مبالغ پیشنهادی مصوب شده در جلسه کمیته نرخ گذاری اماکن و باشگاه های ورزشی زنجان از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) اعلام، ابلاغ و اجرایی خواهد شد.

وی اظهار داشت: هفته گذشته جلسه نرخ‌گذاری اماکن ورزشی و شهریه باشگاه‌های ورزشی زنجان ازسوی این اداره کل و با حضور نمایندگان اداره کل تعزیرات و صنعت، معدن و تجارت، هیات های ورزشی و باشگاه‌داران تشکیل و پیشنهاد نرخ سال ۹۹ ارایه شد که نتیجه از سوی سازمان صمت زنجان جهت اجراء اعلام خواهد شد.

حمزه پور، به روزهایی کرونایی زنجان اشاره کرد و افزود: فعالیت اماکن و باشگاه های ورزشی زنجان تا روز دوشنبه هفته آتی به منظور پیشگیری از شیوع بیماری ویروس کرونا تعطیل خواهند بود.

رییس هیات باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان نیز گفت: نرخ جدید باشگاه‌های بدنسازی و پرورش اندام این استان به زودی تعیین و اعلام خواهد شد.

مهران زرگری افزود: هر کدام از شهرستان های استان زنجان باید با برگزاری جلسه نرخ گذاری نسبت به تعیین و مصوب کردن شهریه پرداختی از سوی ورزشکاران اقدام کنند.

وی اظهار داشت: این هیات در نظر دارد با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان جلسه کمیته فنی را به منظور درجه‌بندی باشگاه‌های بدنسازی و پرورش اندام بر اساس شاخص های موجود برگزار کند.

زرگری تصریح کرد: در زمان حاضر حال باشگاه‌های بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان با توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا، خوب و رضایتبخش نیست و این بیماری منحوس تعداد مراجعان به باشگاه‌ها را بسیار کاهش داده و کاهش استقبال، باشگاه‌داران را به جد متضرر کرده است.

تعداد باشگاه‌های بدنسازی و پرورش اندام این استان قریب ۱۷۰ باب است و حداقل ۸۰۰ نفر در باشگاه‌های بدنسازی مشغول به فعالیت بوده و از این طریق ارتزاق می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha