آبادان - ایرنا - معاون استانداری خوزستان و فرماندار ویژه آبادان گفت: تمامی مساجد و حسینیه‌های آبادان برای اسکان و استراحت زائران اربعین حسینی آمادگی دارند.

احسان عباسپور شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مردم آبادان و تمامی دستگاه‌های اجرایی برای استقبال و خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی آمادگی کامل دارند و مساجد و حسینه ها برای اسکان و استراحت زائران مهیا هستند.

وی افزود: همچنین زیر ساخت‌های لازم توسط شهرداری و موکب‌داران برای استقبال و پذیرایی از زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه فراهم شده است تا خدمات‌رسانی مناسبی به زائران داده شود.

فرماندار ویژه آبادان با تاکید بر استفاده همه ظرفیت‌های شهرستان و بسیج امکانات برای پذیرایی از زائرین حرم اباعبدالله الحسین(ع) گفت: با همکاری و تلاش دستگاه‌های اجرایی و از همه مهمتر حضور خودجوش مردم، امسال در ارائه خدمات به زائران بهتر از سال گذشته خواهیم بود.

عباسپور با اشاره به عملیات احداث جاده کندرو در مسیر زائران اربعین حسینی، بیان کرد: این طرح به طول یک کیلومتر و ۶۰۰ متر و عرض هشت متر با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال در حال اجرا است تا زائران تردد آسان‌تری داشته باشند.

وی افزود: این مسیر یکی از مسیرهای زائران اربعین حسینی به شمار می‌رود و ساخت آن موجب تردد آسان تر زائران اربعین حسینی از شلمچه می‌شود.

به گزارش ایرنا، حرکت تدریجی زائران اربعین حسینی به سمت مرزهای چذابه و شلمچه از ابتدای ماه صفر شروع شده و تا چند روز مانده به اربعین به اوج خود می‌رسد.