شهرکرد-ایرنا- رییس هیات غریق نجات و غواصی چهارمحال و بختیاری روز شنبه با حضور رییس فدراسیون در اداره کل ورزش و جوانان استان با شرکت اعضا مجمع انتخاب شد.

به گزارش ایرنا، در این مجمع انتخاباتی " حمیدرضا نوروزی" به عنوان سکاندار جدید هیات نجات غریق و غواصی چهارمحال و بختیاری از سوی اعضا انتخاب و معرفی شد.

رییس فدراسیون غریق نجات و غواصی گفت: یکی از رسالت‌های مهم فدراسیون، نجات جان غرق‌شدگان است که در این زمینه سال گذشته عملکرد مثبتی داشت و یکی از دستاوردهای بزرگ فدراسیون نجات غریق و غواصی است و امیدواریم تا پایان شهریور در این زمینه به آمار بهتری هم دست پیدا کنیم.

مهدی حیدری افزود: با توجه به حضور گردشگران و وجود رودخانه‌ها و تُند آب‌ها در این استان، جایگاه ناجیان غریق در چهارمحال و بختیاری دارای اهمیت است.

عبدالله جهانبخشی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: این هیات از جایگاه مهمی برخوردار است و آموزش در راس کارهای آن باید قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، محمود شمسی‌پور و امیر کریمی‌نژاد به عنوان اعضای هیات رئیسه، شاهرخ نوروزی به عنوان خزانه‌دار و ایمان امینیان به عنوان خبره ورزشی با رای اعضای مجمع انتخاب و معرفی شدند و انتخاب نایب رییس به زمان دیگری موکول شد.