۲۳ مهر ۱۴۰۱، ۱۳:۱۷
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 84912533
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس هیات نجات غریق استان اردبیل انتخاب شد

۲۳ مهر ۱۴۰۱، ۱۳:۱۷
کد خبر: 84912533
رئیس هیات نجات غریق استان اردبیل انتخاب شد

اردبیل - ایرنا - رامین طوری با کسب اکثریت آرای مجمع انتخاباتی به عنوان رئیس جدید هیات نجات غریق و غواصی استان اردبیل انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجمع انتخاباتی هیات نجات غریق و غواصی استان اردبیل روز شنبه با حضور مهدی حیدری رئیس فدراسیون، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع در سالن کنفرانس ورزشگاه ۶ هزار نفری رضازاده برگزار شد.

در این مجمع انتخاباتی که سه نامزد داشت ۲ نفر از آنها انصراف و رامین طوری با کسب ۲۲ رای از مجموع ۲۲ رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید هیات نجات غریق و غواصی استان اردبیل انتخاب شد.

رئیس جدید هیات نجات غریق و غواصی استان اردبیل گفت: بسط و گسترش نجات غریق و غواصی، فعال کردن هیات شهرستان‌ها، حضور پررنگ در مسابقات کشوری و بین‌المللی، توجه به ورزش بانوان و تلاش برای جذب حامی مالی از جمله برنامه‌های این هیات است.

رامین طوری مهیا کردن زیرساخت‌ها، تلاش برای تهیه وسایل مورد نیاز نجات غریق و غواصی، برگزای کلاس‌های آموزشی برای مربیان و داوران جهت ارتقای سطح دانش آنها، برگزاری منظم مسابقات در رده‌های سنی مختلف برای آقایان و بانوان، استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و تجربیات پیشکسوتان نجات غریق و غواصی و ایجاد همدلی و تعامل و همکاری با فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان را از دیگر برنامه‌های این هیات در آینده ذکر کرد.

او استعدادیابی و استفاده مطلوب از پایگاه‌های استعدادیابی، حضور فعال در حوادث گوناگون در اسرع وقت، حضور مستمر و موثر در اماکن آبی از جمله استخرها، بها دادن به ورزشکاران و تجلیل از قهرمانان، استفاده از تمامی ظرفیت‌های استان و برگزاری مسابقات به طور منظم را از جمله دیگر اقدامات این هیات در استان برشمرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha