یزد- ایرنا- فرماندار مهریز گفت: همزمان با هفته دولت طرح توسعه بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) این شهرستان افتتاح می‌شود.

به گزارش ایرنا، " محمد دهقان بنادکی " روز دوشنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دولت به برگزاری نمایشگاه آوای خدمت در این هفته اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه ۲ الی هشت شهریور ماه جاری با حضور مدیران و کارشناسان ادارات از ساعت ۱۷ تا ۲۲ دایر است و در کنار آن، نمایشگاه عرضه مستقیم کالا نیز برپا خواهد شد.

وی با بیان اینکه سه پروژه بزرگ در این هفته در مهریز به بهره برداری می‌رسد ادامه داد: همزمان با هفته دولت، طرح‌های نهضت ملی مسکن، توسعه بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) و انتقال آب از یزد به معدن سرب و روی مهدی آباد دهستان بهادران با حضور مسئولان استانی و کشوری افتتاح می‌شود.

وی با گرامیداشت هفته دولت، حضور مدیران ادارات و نهادها در نماز جمعه، حضور فرماندار در سه مسجد شهر و بخشدار مرکزی در سه روستا و برگزاری مسابقات فوتسال جام هفته دولت ویژه کارکنان ادارات را از جمله برنامه‌های این هفته در شهرستان برشمرد.

فرماندار مهریز همچنین بر اطلاع رسانی مناسب و فراگیر خدمات انجام شده نظام و دولت به مردم تاکید کرد و گفت: برخی از دستگاه‌ها در امر اطلاع رسانی ضعیف عمل می‌کنند که ضروری است تمهیدات لازم برای این موضوع اندیشیده شود.

طرح توسعه بیمارستان مهریز به مساحت پنج هزار مترمربع با بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان بودجه در هفته دولت امسال به بهره برداری می‌رسد و حدود نیمی از بودجه ۳۰۰ میلیارد تومانی طرح توسعه این بیمارستان برای خرید تجهیزات مورد نیاز آن هزینه شده که توسط اعتبارات دولتی و خیران مهریز تامین شده است.

فعالیت درمانی و بهداشتی بیمارستان مهریز از سال ۱۳۷۲ آغاز شد که شامل درمانگاه عمومی و تخصصی ، بخش های زنان و زایمان ، جراحی، اورژانس، اطفال، آزمایشگاه، رادیولوژی، دیالیز و چشم پزشکی است.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.