۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۴۹
کد خبر: 85205914
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۳۸ پروژه به مناسبت هفته دولت در استان یزد افتتاح می‌شود

یزد - ایرنا - استاندار یزد گفت: ۴۳۸ پروژه در قالب ۳۱۱ طرح و با صرف افزون بر ۲۸ هزار میلیارد تومان در هفته دولت امسال در این استان افتتاح می شود.

"مهران فاطمی" روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: افتتاح ۱۱ طرح با اعتبار ۳۸۰ میلیارد تومان در بخش گردشگری، ۱۸ طرح با اعتبار ۲۳۰ میلیارد تومان در بخش کشاورزی، ۱۵ طرح با اعتبار ۲۵۲ میلیارد تومان در حوزه سلامت و ۱۳ طرح به مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد تومان در بخش حمل و نقل بخشی از این پروژه‌هاست.

وی ادامه داد: در هفته دولت سالجاری در حوزه زیرساخت ها نیز ۱۴۱ طرح با اعتبار ۲۱۶۰ میلیارد تومان، در حوزه صنعت ۷۳ طرح با اعتبار ۲۲۶۲۰ میلیارد تومان، در حوزه های فرهنگی و ورزشی ۱۵ طرح به مبلغ ۱۰۵ میلیارد تومان و در حوزه آموزش و پرورش و آموزش عالی ۱۴ طرح به مبلغ ۱۴۰ میلیارد تومان افتتاح می شود.

استاندار یزد گفت: در حوزه مسکن ۱۱ طرح شامل ۱۸۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن تحویل مردم استان می شود همچنین عملیات اجرایی ۱۲۰ مدرسه خیری همزمان با هفته دولت سالجاری آغاز خواهد شد؛ این مدارس در راستای توسعه و تکمیل زیرساخت های حوزه آموزش و پرورش با مشارکت مردم و فعالین بخش خصوصی استان و با مبلغی بالغ بر ۲.۵ همت احداث می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha