تهران- ایرنا-  سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) گفت: تهدیدات اشغالگران نمی تواند ملت و مقاومت فلسطین را بترساند.

به گزارش ایرنا از رسانه های فلسطینی، حازم قاسم روز سه شنبه افزود: دشمن روزانه یک جنگ و تجاوز تمام عیار را علیه ملت فلسطین انجام می دهد.

وی اضافه کرد: حماس و همه گروه های مقاومت به وظیفه خود در دفاع از ملت و مقدسات خود و پشتیبانی از مبارزه ملی به عنوان یک حق طبیعی براساس همه قوانین بین المللی و انسانی عمل می کنند.

قاسم گفت: به حق طبیعی و قانونی خود در مقابله با اشغالگران و تجاوزهای آنها، تا اخراج‌ آنها و شهرک نشین ها و تحقق همه اهداف ملت فلسطین از جمله آزادی و استقلال عمل می کنیم.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی با توجه با اختلافات عمیق به وجود آمده میان کابینه افراطی «بنیامین نتانیاهو» و جناح مقابل به دلیل تصویب لایحه تغییرات قضایی بسیار گسترده شده تا حدی که رژیم صهیونیستی را تا حد فروپاشی کشانده است.

در کنار این موضوع، اوضاع کرانه باختری نیز بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با دستیابی به انواع سلاح، پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را با عملیات های خود علیه شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده که البته باید تقویت قدرت رزمندگان فلسطینی در غزه و به ویژه اقتدار حزب الله در مرز شمال سرزمین های اشغالی را به آن افزود؛ موضوعی که به کابوس صهیونیست‌ها تبدیل شده است.