۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۲۸
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85207161
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هنیه: راه حل کرانه باختری مهاجرت صهیونیست‌ها از خاک فلسطین است

تهران-ایرنا- اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در سخنانی تاکید کرد که ملت فلسطین با استقامت و مقاومت با محاصره و شهرک‌سازی مقابله خواهند کرد و هیچ راه‌حل سیاسی و امنیتی در کرانه باختری وجود ندارد مگر اینکه اشغالگران صهیونیستی سرزمین فلسطین را ترک کنند.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از شبکه فلسطین الیوم، اسماعیل هنیه در واکنش به عملیات‌ها و تحولات جاری در کرانه باختری گفت: یک محاصره دیگر، یک تعطیلی دیگر، ترورها، بازداشت‌ها و تخریب منازل، همه اینها چیزی را تغییر نمی‌دهد و تلاش برای یهودی سازی قدس با پایداری و مقاومت بیشتری از سوی ملت فلسطین روبه‌رو خواهد شد و روحیه قیام و انقلاب را در تمامی نسل‌های ما بیدار خواهد کرد.

وی تاکید کرد: هیچ راه حل سیاسی و امنیتی در کرانه باختری وجود ندارد، زیرا راه حل به اصطلاح سیاسی شکست خورده و اوراق توافق اسلو پراکنده شده است و مردم ما دیگر در این مسیر حرکت نمی‌کنند، چرا که هزینه‌های زیادی برای ما، مساله فلسطین و حقوق تاریخی ما در فلسطین به همراه داشت.

هنیه افزود: راه حل به اصطلاح امنیتی مبتنی بر استراتژی کشتار، ترور و تجاوز به کرانه باختری با وجود مقاومت قوی و محکم ملت ما راه به جایی نبرده و نخواهد برد.

وی در پایان گفت: گسترش منطقه هدف گیری که سران رژیم صهیونیستی به آن تهدید می‌کنند به گسترش و تشدید رویارویی و مقاومت منجر خواهد شد.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی با توجه با اختلافات عمیق به وجود آمده میان کابینه افراطی «بنیامین نتانیاهو» و جناح مقابل به دلیل تصویب لایحه قضایی بسیار گسترده شده تا حدی که رژیم صهیونیستی را تا حد فروپاشی کشانده است.

در کنار این موضوع، اوضاع کرانه باختری نیز بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با دستیابی به انواع سلاح، پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را با عملیات های خود علیه شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده که البته باید تقویت قدرت رزمندگان فلسطینی در غزه و خصوصا اقتدار حزب الله در مرز شمال سرزمین های اشغالی را به آن افزود؛ موضوعی که به کابوس صهیونیست‌ها تبدیل شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha