کرمان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: دولت مردمی آیت‌الله رییسی خدمات ارزشمندی را به جامعه اسلامی ارائه کرده که دولتمردان باید خدمات این ۲ سال را به بهترین وجه ممکن برای مردم بیان کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی روز پنجشنبه در آیین آغاز برنامه‌های هفته دولت در استان کرمان در گلزار شهدای کرمان افزود: شهیدان رجایی و باهنر در تاریخ همیشه ماندگار شده اند و هفته دولت فرصتی است که دولتمردان عملکرد خودشان را در خدمت به مردم بیان کنند.

وی تصریح کرد: شهید رجایی با همه توان و قوا در خدمت به مردم چیزی کم نمی گذاشت و یک جریان سازی قوی در خدمت رسانی را به تصویر کشاند و به شدت مواظب و مراقب تمام خدمات و حرکاتش بود که در محضر خدا باشد.

امام جمعه کرمان همچنین ادامه داد: شهید حجت الاسلام باهنر شخصیتی دانشمند، عالم و متفکر ارزشمند دینی و از شاگردان و یاران نزدیک امام راحل (ره) بود که در دوران مسئولیتش رفتاری مردمی و متواضعانه داشت.

وی تاکید کرد: خداترسی در صحنه عمل، شهیدان رجایی و باهنر را به ۲ جلوه بزرگوار در دولت ها تبدیل کرد که تمام دولتمردان باید به آنها اقتدا کنند.

امام جمعه کرمان خاطرنشان کرد: این شهیدان عزیز چهره های تابناک در عرصه خدمت به نظام جمهوری اسلامی و مردم هستند.

برنامه‌های هفته دولت در دیار کریمان با حضور کارکنان و مدیران نهادهای ذیل سه قوه و نیروهای مسلح در گلزار شهدای کرمان و از جوار مزار سردار دل ها و با نام مقدس امام حسین (ع) آغاز شد.

در این آیین مسئولان استان کرمان با حضور بر مزار شهیدان از جمله سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با نثار گل و قرائت فاتحه با آرمان های شهدا تجدید پیمان کردند.