تهران- ایرنا- سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در شهر قدس امروز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار گروه بین الملل ایرنا تاکید کرد: تهدیدهای رژیم صهیونیستی به ترور فرماندهان مقاومت بویژه تهدید مستقیم به ترور صالح العاروری نایب رئیس دفتر سیاسی حماس، ناشی از شکست، ناکامی، ناتوانی و ناامیدی اشغالگران است.

«محمد حماده» در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره تهدیدهای جدید سران رژیم صهیونیستی علیه مقاومت افزود: رژیم صهیونیستی در مقابله با ملت فلسطین از اینکه نتوانسته است مقاومت را در کرانه باختری نابود کند، احساس ناتوانی و شکست می کند.

وی اضافه کرد: رژیم اشغالگر صهیونیستی با درپیش گرفتن سیاست حذف و ترور نه تنها نتوانسته است، شعله مقاومت را خاموش کند بلکه برعکس هربار با اجرای چنین سیاستی مانند وضعیت مقاومت پس از ترور و شهادت شماری از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی فلسطین، دریافته است که مقاومت پرقدرت تر از پیش به مسیر خود ادامه داده است.

حماده گفت: مقاومت و فرماندهان آن در مقابل این تهدیدها هرگز نترسیده اند و با عزم و اراده مستحکم تر در این راه حرکت کرده اند.

وی بیان کرد: در ناتوانی و ناامیدی رژیم صهیونیستی همین کافی است که هربار برای نابود کردن مقاومت به همان ابزارها و شیوه های پیشین مانند ترور روی می آورد و هربار گمان می کند که می تواند از این طریق، مقاومت را نابود کند اما شکست می خورد.

سخنگوی حماس اظهار داشت: از این رو، رژیم صهیونیستی از اینکه نتوانسته است و نمی تواند خود را در نزد صهیونیست های اشغالگر، ارمغان آورنده امنیت و آسایش معرفی کند، احساس سرخوردگی و شکست می کند.

به گفته حماده، دشمن صهیونیستی همواره راهبرد ضربه زدن به مقاومت و تلاش برای ترور یا بازداشت مبارزان فلسطینی را در دنبال و با بکارگیری همه توانایی و امکانات خود تلاش کرد که مقاومت در کرانه باختری به قدرت کنونی خود دست نیابد، اما مقاومت با وجود همه اینها قدرتمند شد و به هر تجاوزگری رژیم صهیونیستی پاسخ داد و به هر یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی در قدس اشغالی واکنش نشان داد و اقدامات بیشتری را نیز برای آینده بشارت می دهد.

وی درباره تهدیدهای جدید سران رژیم صهیونیستی علیه مقاومت فلسطین بویژه جنبش حماس تاکید کرد: در مقابل این تهدیدها نیز مقاومت همواره آماده است و این تهدیدها نمی تواند هیچ یک از فرماندهان مقاومت را بترساند زیرا آن ها وقتی وارد این مسیر شدند، همه ابعاد و پیامدها و در راس آن شهادت را به جان خریده اند و با علم به آن، وارد این مسیر شده اند.

حماده در پایان گفت: این تهدیدها نمی تواند تاثیری بر سرنوشت و ماموریت مقاومت داشته باشد؛ بویژه که مقاومت همواره آماده است درصورت ارتکاب هر حماقتی از سوی رژیم صهیونیستی در حق یکی از فرماندهان، به شدت به این اقدام پاسخ دهد.