تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران پس از شکست در دومین دیدار جام‌جهانی، گفت: در بازی با ساحل عاج سزاوار شکست نبودیم.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، هاکان دمیر در نشست خبری بعد از بازی برابر ساحل عاج، تاکید کرد: متاسفانه نتیجه را واگذار کردیم. در لحظات پایانی تصمیم‌هایی که گرفتیم جواب نداد و به رغم تلاش مضاعف بازیکنانم، با شکست این دیدار را به پایان بردیم.

وی ادامه داد: در هر بازی از بازیکنان مشخصی می‌توانیم استفاده کنیم. تلاش خودمان را کردیم اما نتیجه آنطور که ما می‌خواستیم پیش نرفت و بازی را به ساحل عاج واگذار کردیم.

دمیر در مورد قولی که پیش از جام‌جهانی داده بود، گفت: قول داده بودیم تلاش می‌کنیم و این کار را هم کردیم. چیز بیشتری هم نگفتم و کارمان را ادامه می‌دهیم. البته در مورد قضاوت داوران حرف دارم چرا که اشتباهات زیادی داشتند و تصمیم‌های غلطی گرفتند. به نظر من داوران سرنوشت این بازی را تعیین کرد و عملکرد خوبی در این دیدار نداشتند.

تیم ملی بسکتبال ایران که پیش از این برابر برزیل مغلوب شده بود، امروز هم نتیجه را ۷۱ بر ۶۹ به ساحل عاج واگذار کرد. ایران در چهارمین تجربه جهانی خود در گروه هفتم این مسابقات با اسپانیا، برزیل و ساحل عاج همگروه است. آخرین بازی ایران در این مرحله با اسپانیا قهرمان جهان است.