جام‌جهانی بسکتبال؛ شکست تلخ ایران برابر ساحل عاج در ثانیه‌های پایانی

تهران- ایرنا- تیم ملی بسکتبال ایران در دومین دیدار خود در جام‌جهانی برابر ساحل عاج در ثانیه‌های پایانی شکست خورد.

به گزارش ایرنا، تیم ملی بسکتبال ایران در دومین دیدار خود در جام‌جهانی به مصاف ساحل عاج نماینده قاره آفریقا رفت که این بازی در پایان با شکست ۷۱ بر ۶۹ تیم کشورمان همراه بود.

شاگردان هاکان دمیر بعد از شکست سنگین برابر برزیل در اولین دیدار خود در این دوره از رقابت‌ها در شرایطی به مصاف ساح عاج رفتند که پیش از این بازی جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال در گفت‌وگو با ملی‌پوشان کشورمان خواستار فراموشی نتیجه بازی نخست شده بود تا بازیکنان با تمرکز بالا در این میدان حاضر شوند.

کوارتر اول این بازی با برتری ۲۰ بر ۱۵ ایران همراه بود اما در کوارتر دوم ساحل عاج موفق شد ۲۲ بر ۱۵ این زمان از بازی را به سود خود خاتمه دهد تا ساحل عاج با برتری ۳۷ بر ۳۵ به رختکن برود.

شکست تلخ ایران برابر ساحل عاج در ثانیه‌های پایانی

در کوارتر سوم این بازی، شاگردان هاکان دمیر بازهم برتری خود را بر حریف دیکته کردند و موفق شدند با نتیجه ۲۱ بر ۱۷ به پیروزی برسند، این بازی در کوارتر چهارم در شرایطی دنبال شد که تیم ایران به دنبال برتری خود در این بخش از زمان بازی بود.

در دقایق پایانی کوارتر چهارم حامد حدادی به دلیل ۵ خطا شدن زمین بازی را ترک کرد تا از روی نیمکت شاهد عملکرد سایر ملی‌پوشان کشورمان باشد. این بازی تا ثانیه‌های پایانی نزدیک و پایاپای دنبال شد اما در نهایت این تیم ساحل عاج بود که به لطف عصبانیت بازیکنان و کادر فنی و البته تصمیم داور بازی برنده از زمین بازی خارج شد.

ایران در چهارمین تجربه جهانی خود در گروه هفتم این مسابقات با اسپانیا، برزیل و ساحل عاج همگروه است. آخرین بازی ایران در این مرحله با اسپانیا قهرمان جهان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha