تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹

خرم‌آباد - ایرنا - سردخانه ۲ هزار تنی شهر کوهدشت همزمان با ششمین روز از هفته دولت با حضور "فرهاد زیویار" استاندار لرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، برای تکمیل سردخانه ۲ هزار تنی کوهدشت ۷۰ میلیارد ریال از محل آورده بخش خصوصی و ۴۰ میلیارد ریال از محل تسهیلات تبصره ۱۸ تامین شده و با ظرفیت ذخیره سازی ۲ هزار تن، هشت نفر اشتغال مستقیم و ۲۰ نفر اشتغال غیر مستقیم به بهره برداری رسیده است.

مرکز خدمات جامع سلامت شهری "گراب" کوهدشت نیز با مشارکت بنیاد برکت و با ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار با زیربنای یک هزار و ۲۰۰ مترمربع در ۲ طبقه ، بهره برداری شد، همچنین فیدرهای برق "کاوکالی" و "کشکان" پلدختر با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

این پروژه به طول هفت و نیم کیلومتر با طراحی خاص و به دور از رودخانه در مناطق صعب‌العبور با استفاده از دکل و پایه های فلزی به صورت دو مداره جهت تغذیه برق شهر پلدختر احداث شده است.

دوم تا هشتم شهریورماه به مناسبت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت نامگذاری شده که امسال در این هفته بهره برداری از یک هزار طرح عمرانی، تولیدی، اقتصادی و خدماتی به ارزش بیش از ۱۰۸ هزار میلیارد ریال در لرستان آغاز شده است.