بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان گفت: ۹ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال طرح همزمان با ششمین روز از هفته دولت در حوزه‌های مختلف شهرستان بستک افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش ایرنا، مهدی دوستی روز سه‌شنبه در پایان سفر خود به شهرستان بستک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه‌های شهرستان بستک، بیشتر در حوزه‌های راهسازی، اشتغال، گازرسانی، خدمات عمومی و زیرساختی بود.

وی بیان‌کرد: یکی از مسائل مهم در شهرستان بستک، بحث توسعه معادن است و با اولویتی که در این راستا درنظر گرفته‌ایم رساندن انرژی به‌ویژه گاز به صنایع بزرگ بوده و در این راستا طرح گازرسانی به ۴۰ واحد صنعتی بزرگ در دستورکار قرار گرفته است.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، آبرسانی به بستک و جناح و جاده‌ی خور به جناح را جزو مهم‌ترین طرح‌های دولت مردمی در بستک معرفی کرد و عنوان‌کرد: خوشبختانه با همکاری و تعامل خوبی که با نماینده مردم غرب استان در مجلس وجود دارد، طرح‌ها مستمر رصد شده و به صورت دوره‌ای از طریق وزارتخانه‌‍های مختلف پیگیری می‌شود.

دوستی ادامه داد: طرح آبرسانی به بستک و جناح علاوه بر حل مشکل آب این ۲ شهر می‌تواند مشکل آب آشامیدنی روستاهای پیرامون این مناطق را نیز مرتفع کند.