عملیات اجرایی ۲ طرح مهم راهسازی در بستک آغاز شد

بندرعباس - ایرنا- استاندار هرمزگان همزمان با ششمین روز از هفته دولت، ۲ طرح مهم در حوزه راهسازی شهرستان بستک با اعتبار یکهزار و ۲۰ میلیارد ریال را کلنگ زنی کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی دوستی روز سه‌شنبه در حاشیه کلنگ زنی این طرح ها افزود: پروژه نخست آغاز عملیات اجرایی تعریض و بهسازی جاده بندرعباس - بستک به طول ۴.۶ کیلومتر است که در این پروژه چهار ابنیه فنی نیز درنظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: برای ساخت این پروژه راهسازی بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان همچنین به آغاز عملیات اجرایی مرحله دوم جاده بستک - لار اشاره و اظهار کرد: این پروژه به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتبار ۲۲۰ میلیارد ریال بناست مطابق برنامه زمانبندی مشخص به بهره‌برداری برسد.

به گزارش ایرنا، در طول گرامیداشت هفته دولت ۵۴ طرح راهداری و راه روستایی با اعتباری بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال در هرمزگان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود که شامل بهسازی و احداث راه های روستایی و شریانی، حذف نقاط حادثه خیز، ایمن‌سازی، لکه گیری و روکش آسفالت، بهره‌برداری از مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی و روشنایی راه‌های اصلی است.

۲۱ پروژه با اعتبار چهار هزار و ۳۵۷ میلیارد ریال برای راه روستایی به طول ۱۰۳ کیلومتر و ۳۳ پروژه با اعتباری نزدیک به ۶ هزار و ۶۴۱ میلیارد ریال در حوزه راهداری به طول ۳۲۸ کیلومتر افتتاح می‌شود.

شهرستان بستک در فاصله حدود ۲۲۰ کیلومتری غرب بندرعباس واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha