کرج - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در استان البرز گفت: هفته دولت امسال با راه اندازی کانال اطلاع رسانی اخبار هفته دولت، بیش از ۲۰۰ خبر، عکس، اینفوگرافی و ویدیو از کارنامه دولت سیزدهم در کشور و استان البرز توسط این دبیرخانه منتشر شد.

به گزارش ایرنا از دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت در استان البرز، سعید جابری انصاری روز سه شنبه با قدردانی از دستگاه های دولتی منجمله روابط عمومی استانداری، فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی که با دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت در استان همکاری داشتند، افزود: برای نخستین بار همزمان با آغاز هفته دولت در استان البرز درگاه اختصاصی برای تجمیع اقدامات و عملکردهای دولت سیزدهم راه اندازی شد.

دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در استان البرز گفت: مجموعه ای از طرح بنرهای شهری، اینفوگرافیک ها و ویدیوها از اقدامات دولت سیزدهم در قالب « وعده؛ وفا» به کلیه شهرداری های استان البرز جهت اکران شهری و بازنشر در فضاهای مجازی ارسال شد.

جابری انصاری، گفت: تلاش شد تا در مدت زمان یک هفته ای از آغاز بکار فعالیت این درگاه اطلاع رسانی مهمترین اقدامات دولتمردان در استان البرز به موازات ابلاغیه های نهاد ریاست محترم جمهوری و وزارت محترم کشور در این درگاه منتشر شود.

وی افزود: بیش از ۲۰۰ خبر، ۵۰ عکس نوشته و اینفوگرافی، ۳۰ ویدیو از طریق دبیرخانه شورا در کانال اختصاصی شورای اطلاع رسانی دولت در استان و فضاهای مجازی بازنشر و منتشر شد.

وی خاطرنشان کرد: این اخبار بخش کوچکی از تلاش های شبانه روزی استاندار البرز و معاونان استانداری از جمله، معاون سیاسی امنیتی، معاون عمرانی، معاون برنامه ریزی، فرمانداران و دستگاه های اجرایی، با حمایت های عالمانه آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان، سردار حیدرنیا فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مدیر کل اطلاعات و اصحاب رسانه استان البرز است.

دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در استان البرز، ابراز کرد: همچنین مقرر شده است تا براساس همکاری شورای اطلاع رسانی دولت با سازمان امور استخدامی کشور در استان‌ها نیز دستگاه های برتری که ۶ مولفه ابلاغی را در فرایند اطلاع رسانی مورد توجه قرار داده و با دولت سیزدهم همکاری ویژه ای دارند نیز معرفی شوند، که این اقدام نیز صورت گرفته و دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت در استان، دستگاه برتر را به استاندار البرز معرفی کرده که با تایید وی برای شرکت در "جشنواره شهید رجایی"معرفی گردند.