ارومیه- ایرنا-مشاور استاندار آذربایجان غربی در امور ایثارگران گفت: ترورهای کور دشمن در طول انقلاب نتیجه معکوس داده و ایمان ملت ایران برای استقرار حکومت اسلامی را محکم تر کرده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالرحیم نیساری روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت شهدای هفته دولت شهیدان رجایی و باهنر افزود: اگرچه دشمن با ترور شخصیت های بزرگ انقلاب نظیر شهید بهشتی، لاجوردی،اندرزگو و شهیدان رجایی و باهنر آنها را از دست ملت ایران گرفت ولی نتوانست ایمان مردم را نسبت به انقلاب و نظام سست کند بلکه بیشتر از همیشه به صیانت از انقلاب و حکومت اسلامی پرداختند.

وی اظهارکرد: این ۲ شهید بزرگوار با همدیگر و با تمام توان برای انقلاب و کشور تلاش کردند ولی در همان اوایل مسوولیت، توسط دشمنان ترور شخصیت شده و هرآنچه دشمنان از دستشان بر می آمد علیه این ۲ بزرگوار کردند.

مشاور استاندار آذربایجان غربی درامور ایثارگران ادامه داد: با وجود ترورها و توطئه های دشمنان، طی سالیان متمادی امروز ایران اسلامی در عرصه بین المللی به جایگاه شاخصی دست یافته و به عبارتی جایگاه جمهوری اسلامی در منطقه تثبیت شده است و امروز قدرت های بزرگ به این نتیجه رسیده اند بدون حضور ایران در تصمیم گیری ها منطقه،امکانی برای رسیدن به نتیجه وجود ندارد.

وی اظهارکرد: همچنین عضویت ایران در پیمانهای منطقه ای نظیر شانگهای و بریکس از دیگر قدمهای بلند دولت است هرچند رسانه های بیگانه سعی در کمرنگ کردن پیمانهای منطقه ای شانگهای و بریکس می کنند که باید به آنها نیز گفت اگر شانگهای و بریکس مهم نیست چرا در رسانه های خود از آنها سخن می گویید؟

نیساری افزود: بیش از ۲۳ میلیارد پول های بلوکه شده ایران آزاد و امروز ۶۰ فروند هواپیما خریداری شده است که همه اینها حاصل تلاش دولت است.

مشاور استاندارآذربایجان غربی به جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی باید به بهترین شکل تبیین شود.

وی با بیان اینکه صهیونیزم بین الملل با تحلیل های خود به این نتیجه رسیده که درحال افول است اظهارکرد: بنابراین برای دوام و بقای خود دنبال راه و چاره و نقشه است و هرجا فریاد مبارزه و مقاومت با استکبار و استقلال خواهی باشد در مقابل آن می ایستد.

نیساری اظهارکرد: اگر انقلاب ما انفجار نور بود نور این انفجار چشم خیلی ها را آزار می داد و تحمل نمی کردندبنابراین در همان اوایل انقلاب احزاب منحله ، سپس جنگ هشت ساله و بعد از آن ترورهای کور را دشمنان به راه انداختند چنانکه وجود ۱۷ هزار شهید ترور گواه این مدعاست.

به گزارش ایرنا،انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ و شهادت ۲ یار دیرین امام (ره) و انقلاب و ۲ اسوه علم و تقوا، شهید محمد علی رجایی، رییس جمهور و محمد جواد باهنر، نخست وزیر که نمونه ای از دولتمردان مردمی بودند باعث شد تا از دوم تا هشتم شهریور ماه در تقویم جمهوری اسلامی هفته دولت نامگذاری شود.