ناصر مرادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تمام گذرنامهها پس از دریافت، آمادهسازی و توزیع میشوند، اظهار کرد: همچنین گروههای بازرسی، تشکیل شده است و وضعیت توزیع این اسناد به طور دائم در حال رصد است.
مرادی ادامه داد: شهروندان پس از اطلاع از صدور گذرنامه و اخذ بارکد پستی میتوانند به سامانه رهگیری پست مراجعه کنند و از اطلاعات جابجایی مرسوله مطلع شوند.
به گفته این مسوول تمام گذرنامهها بر اساس نشانی به درب منازل متقاضیان ارسال میشوند و با توجه به اینکه مراجعه و ازدحام باعث تاخیر در روند کار میشود، از شهروندان درخواست داریم پس از اطمینان از صدور گذرنامه منتظر دریافت آن از طریق پست باشند.
مدیرکل پست استان قزوین اضافه کرد: هم اکنون باجههای کشیک اداره پست بعد از ظهرها در استان فعال است و شهروندان میتوانند به باجههای پستی مراجعه کنند.
مرادی خاطرنشان کرد: همچنین اگر موردی از گذرنامهها دارای نقص نشانی باشند و نشانی دریافت گذرنامه ناقص باشد آن گذرنامه در باجههای معطله ما برگشت می خورد و در آنجا نگهداری میشود.
وی افزود: هم اکنون ۲۵۰ گذرنامه در باجه معطله استان وجود دارد و باجه معطله تا نیمه شهریور ماه تا ساعت هشت بعدازظهرآماده خدمت رسانی به شهروندان است .
وی از زائران اربعین حسینی درخواست کرد اقدام برای اخذ گذرنامه را به روزهای پایانی موکول نکنند و در اسرع وقت مراحل ثبت نام را انجام بدهند تا از ترافیک در روزهای پایانی کاسته شود.
اداره کل پست استان قزوین با ۲۱۷ واحد شهری و روستایی شامل ۶۰ دفتر پستی در شهر قزوین، ۱۵ دفتر پستی در شهرستانهای حومه و ۱۴۲ واحد پستی روستایی با فعالیت ۲۱۵ نیروی انسانی رسمی و شرکتی به عنوان گستردهترین شبکه ارتباطی به مردم خدمترسانی میکند.