۱۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۴۹
کد خبرنگار: 3043
کد خبر: 85253066
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روزانه ۱۰ هزار مرسوله پستی در قزوین جابجا می شود 

قزوین - ایرنا - مدیرکل پست قزوین با اشاره به جابجایی روزانه ۱۰ هزار مرسوله پستی در استان گفت: ۶۰ درصد مرسولات مربوط به خریدهای اینترنتی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ناصر مرادی نرگسی عصر دوشنبه در نشست خبری به مناسبت سالروز تاسیس پست با بیان اینکه ارایه خدمات متنوع و فراگیر، پست را به یکی از مردمی‌ترین سازمان‌های ارتباطی کشور تبدیل کرده است، افزود: علاوه بر مرسوله های پستی، جابجایی بسته و امانت هم در اداره کل پست استان انجام می شود.

وی با اشاره به جابجایی یک میلیون و ۹۱۴ هزار مرسوله پستی طی سال گذشته، خاطرنشان کرد: ۴۰ درصد مرسولات در این بخش صادره و ۶۰ درصد نیز وارده بود و ترافیک الکترونیکی پست استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته به میزان ۸۰۰ مرسوله در حوزه صادره افزایش یافته است.

مرادی نرگسی با بیان اینکه اداره کل پست استان قزوین با عقد ۲۹۴ قرارداد با موسسات دولتی و ادارت وابسته در تعامل بوده است، تصریح کرد: این دستگاه ضمن تعامل با بسیاری از شرکت‌های خصوصی و صنعتی در شهر صنعتی لیا و کاسپین به طور ویژه مجری توزیع مرسوله است.

به گفته وی، طی ۶ ماه نخست سال جاری نیز یک میلیون و ۶۷ هزار مرسوله پستی در استان جابجا شده است.

مرادی نرگسی با تاکید بر اینکه هیچ نقطه کوری جهت ارایه خدمات پستی در استان وجود ندارد، تاکید کرد: تمام خدمات در سه نوبت کاری بدون وقفه و به بهترین شکل ممکن با امنیت و دقت بالا به شهروندان و دستگاه های دولتی و خصوصی ارایه می‌شود.

وی میانگین زمان تحویل محمولات پستی در استان قزوین را کمتر از ۲۴ ساعت اعلام کرد و افزود: ۱۴ درصد مرسوله های پستی استان روستایی است که به طور میانگین مدت زمان این محوله پستی نیز ۲ روز است.

روزانه ۱۰ هزار مرسوله پستی در قزوین جابجا می شود 


مرادی نرگسی افزود: همچنین در ایام اربعین در زمینه توزیع به موقع گذرنامه‌ها به طور جدی و تمام وقت اقدامات لازم انجام شد تا جایی که حدود ۲۵ هزار گذرنامه به موقع تحویل زائران گردید.

مدیرعامل شرکت پست استان قزوین از اجرای طرح پلاک هوشمند در ۱۱ شهر استان و توزیع ۷۰ هزار پلاک در این طرح خبر داد و گفت: ۱۱ شهر از ۲۸ شهر استان قزوین در اجرای طرح پلاک هوشمند پیشرو بودند که شهر خاکعلی به عنوان پایلوت این طرح است.

وی میزان خطاهای پست و شکایت های مردمی را زیر یک درصد دانست و یادآور شد: اداره کل پست استان قزوین با ۲۱۷ واحد شهری و روستایی شامل ۶۰ دفتر پستی در شهر قزوین، ۱۵ دفتر پستی در شهرستان‌های تابعه و ۱۴۲ واحد پستی روستایی با فعالیت ۱۶۹ نیروی انسانی رسمی و ۴۴ نیروی شرکتی به عنوان گسترده‌ترین شبکه ارتباطی به مردم خدمت‌رسانی می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha