تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸

یزد- ایرنا- فرمانده انتظامی بافق یزد از کشف ۱۷۰ راس دام سرقتی در کمتر از چهار ساعت در این شهر خبر داد و گفت: سارقان با استفاده از تاریکی شب و بستن دست چوپان، اقدام به دزدیدن دام ها کردند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس یزد، سرهنگ "شهرام طولابی نژاد" روز پنجشنبه گفت: مأموران پلیس آگاهی بافق با اطلاع از سرقت احشام، اقدامات لازم جهت شناسایی سارقان و کشف آنها را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران پلیس پس از بررسی اولیه از محل وقوع سرقت متوجه شدند سارقان پس از مراجعه به آغل گوسفندان اقدام به بستن دستان چوپان که به تنهایی در محل حضور داشته، کرده و ۱۷۰ راس گوسفند را با استفاده از تاریکی شب و به صورت پیاده به سرقت برده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان بافق خاطرنشان کرد: ماموران پلیس آگاهی با همکاری عوامل یگان امداد و پاسگاه کوشک با تشکیل چند اکیپ، تحقیقات خود را آغاز کرده و با ردزنی، احشام به سرقت رفته را در کمتر از چهار ساعت در حدود ۱۰ کیلومتری آغل در بیابان های اطراف معدن "سه چاهون" کشف کردند.

طولابی نژاد خاطرنشان کرد: احشام مکشوفه طی مراحل قانونی به مالباخته تحویل و اقدامات لازم جهت شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بافق در ۱۱۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.