تهران- ایرنا- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه اربعین ماندگاری با مدیریت دولت رقم خورد، گفت: تمامی دستگاه‌ها و امکانات در این ایام به کار گرفته شد و خدمات ویژه‌ای در اختیار زائران قرار گرفت که جای تقدیر دارد.

حسین رجایی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در مورد وضعیت خدمت رسانی به زائرین مراسم پیاده روی اربعین گفت: دولت در مراسم امسال در چندین حوزه از جمله در تامین ارز مورد نیاز زائرین موفق عمل کرد.

وی ادامه داد: سال های گذشته انحصار عرضه ارز مورد نیاز زائرین در اختیار چند شعبه بود، اما امسال شعبه های متعددی در این حوزه فعال شد که رضایت خوبی در حوزه تخصص ارز برای زائرین ایجاد شد که جای تقدیر و تشکر از دولت و همه دست اندرکاران دارد.

نماینده مردم لنجان در مجلس تصریح کرد: من در مدت دو دقیقه موفق شدم ارز مورد نیاز خود را از شعبه اعلام شده تحویل بگیرم و این برای اولین بار بود که خدمات رسانی با این سرعت انجام می شد چون در سال گذشته نزدیک به یک ساعت منتظر دریافت ارز شدم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به خدمات دولت در حوزه حمل و نقل زائرین اربعین بیان داشت: با حجم جمعیت و استقبالی که مردم از پیاده روی اربعین کردند ممکن است ناوگان عمومی پاسخگوی همه نیازها نباشد، اما چیزی که در مرزها شاهد بودیم با این جمعیت که از ایران وارد عراق شد و با جمعیت برخی از کشورها برابری می کرد همه دستگاه ها در حوزه حمل و نقل آماد خدمت رسانی بودند و کاملا مشهود بود.

رجایی اضافه کرد: پلیس هم در راستای تسهیل عبور و مرور حضور خوبی در جاده ها داشت که از همه آنها تشکر می کنم.

وی در خصوص تردد در مرزها گفت: چیزی که من شاهد بودم خیلی سریع تمام گیت های مرز مهران فعال شد و ما به همراه خانواده در کمتر از دو دقیقه توانستیم از مرزهای مهران خارج شویم.

نماینده مردم لنجان در مجلس اضافه کرد: در مرزهای مهران مدیریت خوبی برای تردد اعمال شد و ازدحام چندانی نبود به نظر من با تجربه ای که سال های قبل در راهپیمایی اربعین داشتم یکی از بهترین سال های ایام اربعین امسال رقم خورد و امید است سال آینده با تقویت نقاط مثبت بتوانیم اربعین باشکوه تری را برگزار کنیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در مورد عملکرد مدیریت دولت سیزدهم در مقایسه با دولت گذشته در برگزاری مراسم اربعین حسینی گفت: قابل مقایسه نیست دولت سیزدهم در این حوزه با تمام توان کار و دستگاه ها را به خط کرد تا خدمات ویژه به زائرین ارائه دهند و عوامل و دست اندرکاران نیز بسیار با کرامت و احترام در حال خدمت رسانی به مردم بودند که از همه آنها تقدیر و تشکر می کنم.