دزفول- ایرنا- امام جمعه دزفول با تاکید بر اینکه بصیرت مردم ایران اسلامی هر فتنه ای را خنثی می‌کند، گفت: اهداف پلید و شوم دشمنان علیه ملت بزرگ ایران اسلامی با هوشیاری نیروهای انتظامی و امنیتی و بصیرت مردم ولایتمدار ایران به طور قطع محقق نمی‌شوند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین مسعود بهرام‌پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دزفول در مصلای امام علی(ع) این شهر، با اشاره به سالگرد اغتشاشات سال گذشته افزود: تکرار حوادث گذشته اگرچه اخلالی در مسیر حرکتی انقلاب ندارد ولی موجب خسارت به زندگی و معیشت مردم می‌شود که گناهی نابخشودنی است.

امام جمعه دزفول با قدردانی از وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران گفت: از همه دستگاه‌ها و متولیان امنیتی و انتظامی که در رابطه با مسایل امنیتی مسوولیت دارند به ویژه والدین می‌خواهم که اجازه ندهند جامعه اسلامی با تکرار حوادث سال گذشته مواجه شوند.

وی با تاکید بر اینکه نصرت الهی تا زمانی که مردم در صحنه هستند، همراه با مردم است، افزود: خداوند متعال مردم ولایتمدار و مؤمن ایران اسلامی را در مقابل توطئه دشمنان تنها نخواهد گذاشت.

حجت الاسلام بهرام پور با قدردانی از وزارت امور خارجه برای گسترش روابط دیپلماتیک با کشورهای همسایه گفت: گره گشایی از مسایل اقتصادی اولویت امروز کشور است و باید همه دستگاه‌ها برای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت مردم شبانه روز فعالیت کنند.

وی افزود: تکرار فتنه هایی شبیه آنچه در سال گذشته رقم خورد دستیابی به آرمان‌های انقلاب و بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی را با تاخیر مواجه می‌کند.

اقامه عزای اباعبدالله(ع) باید منجر به تحول روحی شود

امام جمعه دزفول با تسلیت شهادت رسول اعظم(ص) گفت: سرنوشت و تحول روحی انسان در گرو اعمال خود او است به همین دلیل توجه به عمل صالح و تقوا در زندگی انسان اهمیت دارد.

وی افزود: محبت اهل بیت(ع) و اقامه عزای اباعبدالله(ع) باید منجر به تحول روحی، گرایش به معنویت و عمل صالح در انسان شود و اگر چنین نشود شفاعت اهل بیت(ع) به آن فرد قرار نخواهد گرفت.

حجت الاسلام بهرام‌پور با بیان اینکه جامعه اسلامی امروز ما به توجه به معارف اهل بیت(ع) نیاز دارد، بیان کرد: افراد توانمندی وجود دارند که می‌توانند با مال خود زمینه ازدواج و اشتغال جوانان را فراهم کنند و مانع فساد در جامعه شوند که هزینه این مال برای گره گشای از زندگی جوانان و نیازمندان عمل به آموزه‌های دینی است.

وی با تسلیت ارتحال پیامبر اکرم(ص) و همچنین شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) گفت: استقبال گسترده مردم نیشابور از امام رضا(ع) نشان داد که اهل بیت(ع) در میان اهل شیعه و سنی محبوبیت بالایی داشتند.

امام جمعه دزفول با بیان اینکه ارتباط جامعه اسلامی با خاندان عصمت و طهارت تحول اجتماعی را در پی دارد، تاکید کرد: امروز هم بسیاری از سیاستمداران و رهبران کشورهای جهان در دیدار با رهبر معظم انقلاب جذب ابهت این حکیم بزرگ می‌شوند.

هیات‌های عزاداری دزفول شهادت امام رضا(ع) را باشکوه اقامه کنند

وی با تاکید بر ضرورت برپایی باشکوه اقامه عزای امام رضا(ع) در دزفول گفت: تعطیلی شهادت امام رضا(ع) فرصتی برای برگزاری باشکوه عزای امام رئوف است و هیات‌های عزاداری دزفول باید این شهادت را با حضور گسترده در حرم سبزقبا(ع) به صورت باشکوه اقامه کنند.

حجت الاسلام بهرام‌پور با قدردانی از همه دست اندرکاران اقامه باشکوه عزای اباعبدالله(ع) در محرم و صفر گفت: متولیان موکب‌ها و هیات‌های عزاداری در این ۲ ماه با اقامه عزای اباعبدالله و پذیرایی از عزاداران حسینی، این حماسه عظیم حسینی را رقم زدند.