اصفهان- ایرنا- باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اعلام کرد: محمدعلی پیران ملی‌پوش باسابقه با ثبت قرارداد به سپاهان پیوست تا بعنوان کاپیتان، این تیم اصفهانی را در فصل جدید لیگ دسته‌ اول مردان ایران همراهی کند.

بر اساس اعلام روز چهارشنبه اشگاه سپاهان، این ملی‌پوش سابق تیم امید کشورمان که سابقه بازی در برخی از تیم‌های داخلی و ۲ تیم از ترکیه را دارد، با هدف حضور قدرتمند سپاهان اصفهان در لیگ دسته اول والیبال کشور به این تیم پیوسته است.

پیران در سال‌های گذشته برای تیم‌های باریج اسانس کاشان، پیکان تهران، دلیران دشتی بوشهر و چادرملو اردکان به میدان رفته است.

وی همچنین سابقه حضور در لیگ ترکیه و بازی برای تیم‌های "دینامیک ماردین" و "هاتای ارزین اسپورت" این کشور را در کارنامه خود دارد.

پیران با نظر مستقیم "بالسا رادولوویچ" سرمربی تیم والیبال سپاهان، با عقد قراردادی به مدت یک فصل به این تیم اصفهانی پیوسته است.

به گزارش ایرنا، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته نُخست مردان ایران از روز جمعه ۳۱ شهریور جاری در در ۲ گروه مقدماتی آغاز می‌شود.

هفته نخست این رقابت‌ها با ۱۲ مسابقه در شهرهای سیرجان، کرمان، شهربابک، تهران(سه دیدار)، تبریز، قم، ماکو، ارومیه، آزادشهر و اصفهان پیگیری خواهد شد.