رشت - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: تعویض های نیمه اول و همچنین تغییر تاکتیک جواب داد و باعث شد تا برابر پیکان پیروز شویم.

به گزارش ایرنا، مهدی تارتار چهارشنبه شب در نشست خبری پس از بازی تیم های ملوان و پیکان در بندرانزلی اظهار کرد: در ۱۰ دقیقه اول خوب بودیم اما پیکان بازی را در دست گرفت و مجبور شدیم که ۲ تغییر در تیم ایجاد کنیم.

وی افزود: خوشبختانه این تعویض ها مثمرثمر شد و بر بازی تسلط یافتیم و موفق شدیم یک گل به ثمر برسانیم تا با همین تک گل نیمه اول خاتمه یابد تا بین ۲ نیمه تاکتیک موردنظر را به بازیکنان گوشزد کنیم.

وی ادامه داد: در فوتبال این امر طبیعی است که برخی از بازیکنان آماده نیستند و به قول معروف روز آنها نیست و به همین دلیل در اواسط نیمه اول ۲ تعویض انجام دادیم و در نیمه دوم نیز موقعیت های گلزنی خوبی به دست آوردیم اما در نهایت در این نیمه هم فقط یک گل زدیم.

سرمربی ملوان اضافه کرد: خط دفاعی ما نیز در دیدار مقابل پیکان بسیار خوب کار کرد و فرصت چندانی به تیم حریف ندادیم و در نهایت نیز موفق شدیم با ۲ گل به برتری برسیم و سه امتیاز حساس این دیدار را کسب کنیم.

تارتار بیان کرد: البته از این پیروزی بسیار خوشحالم و از هواداران نیز تشکر می کنم که همانند گذشته از ما حمایت کردند و باید گفت که ملوان با هوادارانش در انزلی برای هر تیمی مشکل ساز است و هواداران ما یک یار اضافه تاثیرگزار هستند که در پیروزی های ما نقش اساسی دارند.

تیم های فوتبال ملوان و پیکان تهران عصر چهارشنبه د ر هفته پنجم لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران انزلی مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت ملوان با نتیجه ۲ بر صفر حریفش را شکست داد.

پیش از این دیدار و تا پایان هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور، تیم ملوان بندرانزلی با کسب چهار امتیاز در رتبه دهم و پیکان تهران با کسب سه امتیاز در رتبه دوازدهم جدول رده بندی ۱۶ تیمی این مسابقات قرار داشت.