یزد- ایرنا- فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: دفاع مقدس جانانه ملت قهرمان و رزمندگان جان برکف سپاه اسلام، قدرت نظامی کشور ما را در مقابل استکبار تقویت کرد.

به گزارش ایرنا، سردار " حسین زارع کمالی " روز دوشنبه در آیین تجلیل از سربازان نمونه سپاه الغدیر افزود: در جنگ هشت ساله که با حضور کشورهای مختلف علیه کشور ما انجام گرفت ما در خیلی از عرصه‌های مختلف نظامی با تکیه به نیروهای خودی به خودکفایی رسیدیم.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از خانواده شهیدان و رزمندگان اسلام ادامه داد: در سایه شجاعت و مقاومت هم‌اکنون به دوران ضربه اول رسیدیم و فرزندان این سرزمین با اتکا به قدرت لایزال الهی، توسل به ائمه اطهار (ع)، رهبری حکیمانه فرمانده معظم کل قوا و همراهی مردم به این قدرت دست یافته‌اند.

فرمانده سپاه الغدیر بیان کرد: کشور ما پیش از پیروزی انقلاب اسلامی کاملا وابسته به خارج بود به گونه‌ای که همه تجهیزات از بلوک شرق و غرب تامین می‌شد و نیروهای آن هم تحت سلطه بیگانگان قرار داشتند و ایران در ۲۴ ساعت توسط متفقین به ۲ قسمت تقسیم شد.

زارع کمالی بیان کرد: در دفاع مقدس ما تنها با عراق در جنگ نبودیم بلکه با استکبار جهانی و جبهه باطل مبارزه کردیم و همه جهان و کفر در برابر ما ایستاد و تنها جنگی بود که همه دشمنان علیه ما متحد شدند.

این مسئول با اشاره به اینکه جنگ علیه ایران اسلامی همچنان ادامه دارد گفت: استکبار جهانی در دفاع مقدس فقط جنگ نظامی علیه ایران راه انداخت اما هم‌اکنون جنگ همه جانبه اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و رسانه‌ای راه انداخته است.

زارع کمالی با تاکید بر اینکه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در بحث امنیت مردم هیچ تعارفی ندارند گفت: سپاه و نیروهای مسلح بدون مردم معنا و مفهومی ندارند و جمهوریت به معنای با مردم بودن است و هم‌اکنون به جایی رسیدیم که کسی اجازه ندارد کوچکترین خدشه‌ای به جمهوریت و اسلامیت ما وارد کند

در پایان با لوح سپاس و هدایا از ۱۳ سرباز نمونه سپاه الغدیر یزد تجلیل انجام شد.

بیش از ۲ هزار برنامه در هفته دفاع مقدس در استان یزد برگزار می‌شود.