تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در باشگاه بزرگ پرسپولیس چیزی که یاد گرفتیم این بوده که برای اهداف بزرگ بجنگیم و من مطمئنم که فردا بچه‌ها تمام تلاش خودشان را برای کسب نتیجه به کار می‌گیرند.

به گزارش ایرنا، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار مقابل الدحیل در هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانا آسیا اظهار داشت: قبل از هر چیزی از باشگاه الدحیل به خاطر میزبانی خوبی که داشتند، تشکر می‌کنم. امکانات خوبی در اختیار ما گذاشتند و توانستیم یک زمین خوب داشته باشیم. امروز هم زحمت کشیده و شرایط را برای تمرین ما در زمین اصلی محل بازی فراهم کردند.

وی افزود: هر ۲ تیم پرسپولیس و الدحیل دنبال برد و ۳ امتیاز بازی هستند. شرایط خوبی داریم و در این مدت هم تمرینات خوبی داشتیم. به هر صورت با توجه به اتفاقاتی که در هفته اول رخ داد و نتوانستیم امتیازهایی که انتظارش را داشتیم بگیریم، بازی دوم ما در این گروه سخت، خیلی مهم جلوه می‌کند. فکر می‌کنم که این دیدار برای الدحیل نیز بسیار مهم باشد. شرایط خیلی خوبی داریم اما تنها مشکل تیم ما عدم حضور بازیکنان ما در شرایط مسابقه است که به دلیل بازی‌های آسیایی هانگژو مسابقات لیگ برتر ایران لغو شده است. شاید الان جای مناسبی برای این درخواست نباشد اما از دیگر تیم‌های لیگ برتری و مسئولین این درخواست را دارم که دیگر فیفا دی‌های پیش رو را لغو کنند.

گل‌محمدی ادامه داد: عدم برگزاری مسابقات لیگ‌برتر هم به باشگاه‌ها و هم به تیم ملی فوتبال ضربه می‌زند. امیدوارم تصمیم خوبی در این رابطه گرفته شود و فردا هم یک بازی خوبی از طرف بازیکنان ما باشد. در باشگاه بزرگ پرسپولیس چیزی که یاد گرفتیم این بوده که برای اهداف بزرگ بجنگیم و من مطمئنم که فردا بچه‌ها تمام تلاش خودشان را برای کسب نتیجه به کار می‌گیرند و امیدوارم بتوانیم بازی خودمان را به حریف دیکته کنیم.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: الدحیل هم از تیم‌های قدرتمند آسیا است و کادرفنی و بازیکنان خیلی خوبی دارد. ما به قطر آمده‌ایم تا فقط بتوانیم بازی خودمان را انجام بدهیم و لیاقت خودمان را نشان بدهیم. امیدوارم در نهایت با امتیاز به تهران بازگردیم.

وی در رابطه با شرایط بازیکنان پرسپولیس در بازی فردا گفت: میلاد سرلک را به دلیل محرومیت نداریم. متاسفانه چند مصدوم داریم که فعلا نمی‌توانیم اسامی آنها را بگوییم. تا تمرین امروز هم فرصت داریم که فکر کنیم و ببینیم که می‌توانند در بازی فردا حضور داشته باشند یا نه.

سرمربی پرسپولیس در رابطه با سطح این گروه اظهار داشت: سخت‌ترین گروه ممکن، همین گروه ما است. الدحیل، النصر و استقلال که دو تا از آنها قهرمان لیگ‌های خودشان بودند و النصر هم امسال تحول خوبی داشته و بازیکنان خوب و ستاره‌های گران‌قیمتی را جذب کرده است. بدون شک در شرق و غرب آسیا مشکل ترین گروه است. بزرگ‌ترین مشکل ما هم بحث نداشتن بازی‌های باشگاهی است.

گل‌محمدی افزود: همه تیم‌های حاضر در گروه ما مشغول لیگ خود هستند و هر سه، چهار روز بازی می‌کنند و نقاط ضعف و قوت خود را پیدا می‌کنند اما ما به خاطر برنامه ریزی‌های غلط فدراسیون یادمان نمی‌آید آخرین بازی ما در لیگ برتر کی بوده است و سعی کردیم با بازی تدارکاتی خودمان را آماده این مسابقات کنیم و واقعا این معضلی برای ما است و این برنامه ریزی ممکن است تا یک ماه آینده هم ادامه داشته باشد. ما یک گروه خوبی داریم. مجموعه بازیکنان، مربیان و همه افرادی که کنار تیم هستند، تلاش می‌کنند بتوانیم به جایگاه خوب پرسپولیس در آسیا برسیم و شک نکنید برای این هدف می‌‎جنگیم. فقط امیدوارم این مشکلات برطرف شود.