تهران- ایرنا- معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: خدمت به ایثارگران را بر خود تکلیف می‌دانیم و با افتخار تلاش خواهیم کرد تا دغدغه‌های این عزیزان شنیده و اجابت شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، همزمان با سالروز ولادت خجسته پیامبر رحمت و هدایت، حضرت محمد مصطفی (ص) و امام صادق (ع)، خانواده‌های ایثارگران نهاد ریاست جمهوری گردهم آمدند.

در این مراسم که با حضور «محسن منصوری» معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، از «اصغر نقی‌زاده» هنرمند پیشکسوت و «محمد انصاری» از ورزشکاران کشورمان به‌عنوان مروجین فرهنگ ایثار و شهادت تجلیل شد.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور طی سخنانی در جمع خانواده ایثارگران نهاد ریاست جمهوری اظهار داشت: خدمت به ایثارگران را بر خود تکلیف می‌دانیم و با افتخار تلاش خواهیم کرد تا دغدغه‌های این جامعه شنیده و اجابت شود.

«روح‌الله بیات» که اخیراً به عنوان مسئول امور ایثارگران ریاست جمهوری معرفی شده نیز با قدردانی از روحیه جهادی و توجه معاون اجرایی رئیس‌جمهور به خانواده‌های ایثارگران اعلام کرد: قصد داریم اتفاقات مفید و مؤثری برای جامعه معزز ایثارگران و خانواده‌هایشان رقم بزنیم.

در پایان این مراسم به مناسبت هفته دفاع مقدس از ایثارگران نهاد ریاست جمهوری تجلیل به عمل آمد.