یزد- ایرنا -نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: آمریکاییها و صهیونیست ها اتحاد مسلمین را نمی خواهند و همیشه به دنبال اختلاف افکنی و دشمن تراشی هستند.

به گزارش ایرنا آیت االله "محمدرضا ناصری" در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر یزد افزود: اتحاد مسلمین به ضرر دشمنان است زیرا توطئه ها و برنامه های آن ها خنثی می شود و بالعکس اگر اتحاد نباشد از آن سوء استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه مسلمانان و کشورهای اسلامی باید بیدار باشند و هرگز اجازه ندهند که دشمنان بین آنها تفرقه افکنی کنند اظهار کرد: آمریکاییها هرگز وفادار نبوده و میخواهند ما را ضعیف و محتاج خود کنند.

ناصری تصریح کرد: آمریکایی ها اموال کشورهای مختلف را به غارت بردند و با پول خودمان می خواهند بر ما حکومت کنند، نباید به این ابرقدرتها اعتماد کرد بلکه باید خودمان را قوی کنیم.

وی ضمن گرامیداشت هفته وقف گفت: وقف کردن یک کار ارزشمند است بسیاری از افراد بخشی از اموال خود را بجای اینکه بفروشند، وقف می کنند و منفعت آن را آزاد می کنند .

امام جمعه یزد ادامه داد: موقوفات کارگشای امورات مختلف است بسیاری از دانشگاه های بزرگ دنیا وقفی هستند، بنابراین وقف را فراموش نکنید زیرا باقیات الصالحات، بهترین پاداش و ذخیره آخرت است .

وی با اشاره به هفته نیروی انتطامی گفت: نیروی انتظامی مورد قبول ولایت است و در همه شرایط و بحران ها خوب کار کرده است .

وی همچنین گفت: معادن استان باید در راستای مسوولیت اجتماعی خود بخشی از درامد خود را صرف امور مسائل فرهنگی کنند زیرا برای تقویت این مسائل نیاز به سرمایه است.