امام جمعه یزد: آمریکا و صهیونیست به دنبال اختلاف افکنی هستند

یزد- ایرنا -نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: آمریکاییها و صهیونیست ها اتحاد مسلمین را نمی خواهند و همیشه به دنبال اختلاف افکنی و دشمن تراشی هستند.

به گزارش ایرنا آیت االله "محمدرضا ناصری" در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر یزد افزود: اتحاد مسلمین به ضرر دشمنان است زیرا توطئه ها و برنامه های آن ها خنثی می شود و بالعکس اگر اتحاد نباشد از آن سوء استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه مسلمانان و کشورهای اسلامی باید بیدار باشند و هرگز اجازه ندهند که دشمنان بین آنها تفرقه افکنی کنند اظهار کرد: آمریکاییها هرگز وفادار نبوده و میخواهند ما را ضعیف و محتاج خود کنند.

ناصری تصریح کرد: آمریکایی ها اموال کشورهای مختلف را به غارت بردند و با پول خودمان می خواهند بر ما حکومت کنند، نباید به این ابرقدرتها اعتماد کرد بلکه باید خودمان را قوی کنیم.

وی ضمن گرامیداشت هفته وقف گفت: وقف کردن یک کار ارزشمند است بسیاری از افراد بخشی از اموال خود را بجای اینکه بفروشند، وقف می کنند و منفعت آن را آزاد می کنند .

امام جمعه یزد ادامه داد: موقوفات کارگشای امورات مختلف است بسیاری از دانشگاه های بزرگ دنیا وقفی هستند، بنابراین وقف را فراموش نکنید زیرا باقیات الصالحات، بهترین پاداش و ذخیره آخرت است .

وی با اشاره به هفته نیروی انتطامی گفت: نیروی انتظامی مورد قبول ولایت است و در همه شرایط و بحران ها خوب کار کرده است .

وی همچنین گفت: معادن استان باید در راستای مسوولیت اجتماعی خود بخشی از درامد خود را صرف امور مسائل فرهنگی کنند زیرا برای تقویت این مسائل نیاز به سرمایه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha